شناسهٔ خبر: 15215800 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

سونی می‌گوید که ساخت پلی‌استیشن۴ پرو برای رقابت با مایکروسافت نبوده است

شاید برخی فکر کنند که چون مایکروسافت کنسول میان‌نسلی اسکورپیو را عرضه می‌کند، سونی هم با توجه به این کار دست به ساخت پلی‌استیشن۴ پرو کرده و به‌عنوان یک واکنش برای رقابت محسوب شود. اما ظاهرا این‌طور نیست و مدیر بخش مهندسی سونی، مسایسو ایتو، این موضوع را در مصاحبه‌ای با وب‌سایت ۴گیمر رد کرده است. در ادامه همراه گیمفا باشید تا از جزئیات بیشتری آگاهی یابید.

صاحب‌خبر -
سونی می‌گوید که ساخت پلی‌استیشن۴ پرو برای رقابت با مایکروسافت نبوده است

شاید برخی فکر کنند که چون مایکروسافت کنسول میان‌نسلی اسکورپیو را عرضه می‌کند، سونی هم با توجه به این کار دست به ساخت پلی‌استیشن۴ پرو کرده و به‌عنوان یک واکنش برای رقابت محسوب شود. اما ظاهرا این‌طور نیست و مدیر بخش مهندسی سونی، مسایسو ایتو، این موضوع را در مصاحبه‌ای با وب‌سایت ۴گیمر رد کرده است. در ادامه همراه گیمفا باشید تا از جزئیات بیشتری آگاهی یابید.

مسایسو اشاره داشته که ایده و کلا موضوع ساخت کنسولی با مشخصات بالاتر و قوی‌تر، از همان اوایل ساخت پلی‌استیشن۴ معمولی شکل گرفته و خود پلی‌استیشن۴ پرو از سال ۲۰۱۴ توسعه‌اش به‌صورت فعال آغاز شده است. وی همچنین شفاف‌سازی کرده که دلیل ساخت این کنسول، به هیچ‌وجه برای رقابت یا واکنش به چیزی نبوده و پلی‌استیشن۴ پرو کنسولی است که سونی از قبل برایش برنامه‌ریزی کرده است.

از سویی دیگر، سونی ذکر کرده که طی چندسال اخیر، برخی از گیمرها تمایل کم‌تری جهت صبرکردن برای پایان چرخه‌ی یک کنسول داشته‌اند تا کنسولی با مشخصات بالاتر عرضه شود و از این رو به رایانه‌های شخصی و سیستم‌های بسیار قوی روی آورده‌اند. و در آخر، چیزی که مسایسو و تیمش آن را در نظر داشتند، این بود که چیزی مشابه از خانواده‌ی پلی‌استیشن ارائه کنند و آن پلی‌استیشن۴ پرو بوده است.

نظر شما