شناسهٔ خبر: 14997084 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

سهل آبادی در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان:

حمایت فعالان اقتصادی از طرح های کارآفرینی باعث ایجاد امید در جوانان می شود

جوان آنلاين

رییس اتاق بازرگانی اصفهانحمایت فعالان اقتصادی و نهادهای مالی از طرح های کارآفرینی را باعث ایجاد امید در نزد جوانان و انگیزه بخشی به آنان جهت حضور فعال در عرصه اقتصادی بویژه تولید برشمرد و گفت:وظیفه داریم زمینه حضور جوانان در عرصه تولید و صنعت فراهم کنیم .

صاحب‌خبر -

سید عبدالوهاب سهل آبادي در جلسه فوق العاده هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به برگزاری رویداد کارآفرینی گردشگری ویژه جوانان در اتاق اصفهان گفت:رویکرد اتاق بازرگانی اصفهان توجه ویژه به جوانان و نسل آینده ساز است . نسلی که می تواند استان و حتی کشور را متحول سازد.

سهل آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به بحران آب اصفهان اشاره کرد و گفت:اختلاف نظرات در بین مسوولین و کارشناسان حوزه آب وجود دارد که با هم اندیشی و گفتگو برطرف می شود .

وی افزود: خشکی زاینده رود نقش بسزایی در اقتصاد استان بویژه در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی و همچنین گردشگری این استان دارد و از این رو نمی توان نسبت به این بحران به صورت طبیعی رفتار کرد .

رییس اتاق بازرگانی اصفهان با ارج نهادن به موفقیت سهراب مرادی وزنه بردار المپیکی اصفهان گفت:به زودی مراسم تجلیل از این ورزشکار از سوی جامعه کار و تولید به پاس قدردانی از تلاش های این ورزشکار در اتاق اصفهان برگزار می شود.

سهل آبادی آموزش و توانمندسازی بانوان را دو رویکرد مهم و ضروری این معاونت برشمرد و گفت:حضور بانوان فعال اقتصادی در همایش ها و نشست های اتاق اصفهان زمینه توانمندشدن آنان را فراهم می سازد.

وی معرفی برند بین المللی شهراصفهان را از دیگر فعالیت های اتاق بازرگانی اصفهان در کمیسیون گردشگری و برندشهری برشمرد و گفت:رونق گردشگری می تواند زمینه رونق کسب و کار های متعدد در اصفهان را فراهم سازد .

«سید رسول رنجبران»عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه خواستار مشارکت فعال اعضای هیات نمایندگان در انتخاب رییس اتاق بازرگانی ایران در 14 شهریور شد و گفت:رییس اتاق ایران نقش موثری در انتقال مسایل و مشکلات بخش خصوصی به حاکمیت دارد و از این رود حضور یک فرد توانمند می تواند به اهداف اصلی اتاق بازرگانی کمک کند.

نظر شما