شناسهٔ خبر: 14962203 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

معلمان ابتدائی طلایه داران سنگر تعلیم و تربیت کشورند

مدیر آموزش و پرورش سقز در جمع 350 نفر از معلمان دوره ابتدایی گفت: معلمان ابتدایی طلایه داران سنگر تعلیم و تربیت اند .

صاحب‌خبر -

به گزارش پانا کردستان،نشست هم اندیشی و پرسش و پاسخ با حضور مدیر ، معاون آموزش ابتدائی و 350 نفر از معلمان مقطع ابتدائی آموزش و پرورش سقز کردستان در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی شهید بهشتی شهرستان سقز برگزار شد.

محمد برومند ، مدیر آموزش و پرورش سقز در این دیدار با تشریح اهداف آموزش و پرورش و اهمیت برنامه ریزی برای ایجاد نظم سازمانی در دستگاه آموزش و پرورش گفت : لازم است تا با استفاده از توان و ظرفیت نیروها و امکانات، حداکثر بهره وری از منابع بر اساس توانمندی ها و خصائص مربوط به آن به عمل آید.

وی از مقطع ابتدائی به عنوان مقطع اساسی برای رشد و بالندگی دانش آموزان یاد کرد و افزود : معلمان ابتدائی طلایه داران سنگر تعلیم و تربیت کشورند و می بایست از لحاظ یک دیدگاه جامع و منصف از اهمیت بیشتر در مقایسه با مقاطع دیگر برخوردار باشند.

برومند به مشکلات معلمان و موانع پیش رو در زمینه بیمه تکمیلی و درمانی  این قشر زحمتکش اشاره کرد و تصریح کرد: شایسته است تا معلمان از امکانات و شرایط مناسب برخوردار شوند و تمام تلاش ما معطوف بر خدمت رسانی عادلانه به معلمان است.

عباس قادری ، معاون آموزش ابتدائی آموزش و پرورش سقز نیز در این نشست گفت: شعار ما احترام به معلم ، بهبود کیفیت آموزش و تکریم اولیا و ارباب رجوع است که در عین کوتاهی عبارات مستلزم تلاش و پیگیری و مدیریت جامع است که امید است با همراهی و همدلی تمامی مجموعه بتوان اهداف ترسیم شده را با اتکال به خدا و بهره مندی از نیروهای خدوم و ارزشمند به نتیجه رساند.

قادری به سازماندهی مقطع ابتدائی بر اساس عدالت و لیاقت و تجربه اشاره کرد و افزود: تمام همت کارشناسان اداری معطوف به سازماندهی اصولی و منطبق بر عدالت محوری است و در اجرای آن سعی بر آن خواهد بود تا از خود معلمان هر روز دو نفر به عنوان ناظر بر سازماندهی نظارت داشته باشند.

نظر شما