شناسهٔ خبر: 14948886 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برای نخستین بار در کشور ؛

انعقاد قرارداد بیمه سلامت و بخش دندانپزشکی کلینیک امام رضا (ع)/ ارائه خدمات دندانپزشکی تنهابا پرداخت 60 درصد هزینه ها

مدیر کل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری از انعقاد قرارداد با کلینیک امام رضا (ع) شهرکرد جهت ارائه خدمات دندانپزشکی تنها باپرداخت 60 درصد هزینه ها توسط بیمه شده خبر داد.

صاحب‌خبر -

صفر فرامرزی  به خبرنگار برنا در شهرکرد گفت : با تلاش هایی  که صورت گرفت برای نخستین بار در کشور بیمه سلامت استان توانست با کلینیک امام رضا (ع) وابسته به سپاه پاسداران چهارمحال و بختیاری در خصوص کاهش هزینه های پرداختی از سوی بیمه شدگان در زمینه ارائه خدمات دندانپزشکی قرارداد انعقاد کند.

فرامرزی افزود : در این خصوص بیمه شده تنها 60 درصد هزینه های مربوط به انواع خدمات دندانپزشکی را پرداخت می کند .

وی با اشاره به اینکه خرید راهبردی و پایه ای خدمات سلامت یکی از  برنامه های استراتیژیک بیمه سلامت است،  افزود : در سال جاری تا قبل از آغاز هفته دولت 112 میلیارد ریال و در هفته دولت با همکاری استاندار  90 میلیارد ریال بدهی بیمه سلامت  به موسسات طرف قرارداد  پرداخت شده است .

مدیر کل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه عدالت در بهره مندی و حفاظت مالی از بیمه شده از مهم ترین اهداف نظام تحول سلامت در کشور است گفت: تاکنون ضریب پرداخت بیمه شده از 57 درصد به زیر 15 درصد رسیده است و این از برکات این نظام می باشد.

پرداخت صد درصدی هزینه های مربوط به بیماران خاص

صفر فرامرزی عنوان کرد : پرداخت هزینه های درمانی مربوط به بیماران خاص در پنج گروه بیماران هموفیلی ، پیوند کلیه ، ام اس ، دیالیز و تلاسمی صدرصد شده است و در دفترچه بیمه سلامت این افراد کلیه هزینه های درمانی مربوط به بیماری های خاص به صورت رایگان درج شده است .

مدیر کل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با اشاره به هزینه های بالای درمان ، رادیو تراپی و داروها برای بیماران سرطانی گفت: بیمه سلامت در این زمینه نیز 97 درصد هزینه های مربوط به درمان این بیماری را پرداخت می کند.

به گزارش برنا، از جمعیت 930 هزار نفری چهارمحال و بختیاری تقریبا 630 هزار نفر زیر چتر حمایتی بیمه سلامت قرار دارند همچنین تاکنون هزار و 203 بیمار خاص تحت پوشش بیمه سلامت می باشند و از خدمات ارائه شده استفاده می کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما