شناسهٔ خبر: 14852321 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

آیین افتتاحیه چندین طرح تولیدی و عمرانی با حضور معاون اول رئیس جمهور

صدها طرح کشاورزی ، آموزشی ، عمرانی و صنعتی در نخستین روز از هفته دولت با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزرای دولت در شهرستان های مختلف به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، با آغاز هفته دولت در مراسمی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت چندین طرح  تولیدی و عمرانی از جمله خط تولید ماشین لباس شویی و 5 هزار مسکن مهر در قزوین بهره برداری شد. جهانگیری در آیین افتتاحیه این طرح ها بر حمایت همگانی از تولید ملی تاکید کرد.

بهره برداری از 100 کیلومتر بزرگراه و  165 کیلومتر راه روستایی ره آورد حضور وزیر راه و شهرسازی در استان فارس بود.

امروز همچنین تعدادی طرح آموزشی و عمرانی با حضور طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی  در شهر کرد به بهره برداری رسید. بهره برداری از 108 کلاس درس در شهرستان های شهر کرد، کوهرنگ، کیار و لردگان و افتتاح 40 طرح عمرانی از جمله این طرح ها بود.

115 طرح مخابراتی و فناوری اطلاعات نیز با حضور وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در کاشان،  3 طرح صنعتی با سرمایه گذاری 220 میلیارد ریال از جمله طرح توسعه شرکت صنعتی تولید کننده انواع روغن های خوراکی در استان گیلان،  12 طرح در حوزه های شیلات، کشاورزی و انرژی در شهرکرد از دیگر طرح هایی بودند که امروز به بهره برداری رسید. 

در سمنان هم 51 طرح عمرانی با اعتبار 400 میلیارد ریال افتتاح شد و کلنگ هفت طرح هم به زمین زده شد.

دو طرح بزرگ کشاورزی هم در نخستین روز هفته دولت در شهرستان دماوند استان تهران بهره برداری شد.

 

دانلود

رئیس جمهور و اعضای کابینه ، هفته دولت را با حضور در حرم مطهر امام راحل( ره ) آغاز کردند. آقای روحانی در این مراسم هدف دولت را در سال پیش رو تحقق اقتصاد مقاومتی و تحرک بخشی به رونق اقتصادی، توسعه اشتغال و کاهش بیکاری و رساندن رشد اقتصادی تا 5 درصد خواند. رئیس جمهور گفت: امیدواریم به قول هایی که به مردم داده ایم وفا کنیم.

نظر شما