شناسهٔ خبر: 14845652 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

افتتاح چند طرح عمرانی در نخستین روز هفته دولت

نخستین روز هفته دولت با افتتاح چند طرح عمرانی و اقتصادی با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیران پشت سرگذاشته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، افتتاح بزرگترین واحد تولید تخم مرغ نطفه دار در خاورمیانه و  طرح توسعه بزرگترین کارخانه خصوصی تولید ورق کشور از مهم ترین طرح هایی است که در سفر یک روزه جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به قزوین  به بهره برداری رسید . بازدید از کانون های فرسایش بادی و بیابانی شهرستان های آبیک و بوئین زهرا و همچنین افتتاح طرح توسعه سه واحد تولیدی در بخش صنعت و یک واحد تولیدی بخش کشاورزی از دیگر برنامه های معاون اول در قزوین است .
----------
115 طرح مخابراتی و فناوری اطلاعات هم با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کاشان به بهره برداری رسید. اجرای فیبر نوری، اجرای ترانسمیشن و بهره برداری از نسل سوم اینترنت همراه در شهرهای کاشان و قمصر و افزایش پهنای باند شهرستان کاشان از یک به10گیگابایت از جمله این این طرح‌هاست.

دانلود
------
در نخستین روز هفته دولت 10 طرح هم با حضور طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی در شهرکرد به بهره برداری رسید. بهره برداری از 108 کلاس درس در شهرستان های شهرکرد، کوهرنگ، کیار و لردگان از جمله این طرح هاست.  برای اجرای این طرح ها 91 میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده است.بهره برداری از 40 طرح عمرانی، بازدید از طرح های مهم فولاد سفیددشت و راه آهن اصفهان - شهرکرد - اهواز از مهمترین برنامه های سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به چهارمحال و بختیاری است.

----

بهره برداری از طرح های هفته دولت با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی

دانلود

----

بهره برداری از طرح های هفته دولت در گرگان با حضور خانم ابتکار رئیس سازمان محیط زیست

دانلود

 

نظر شما