شناسهٔ خبر: 68183627 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مالکی: دیدگاه‌های عراقچی به سیاست‌ های کلان نظام خیلی نزدیک است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با استقبال از گزینه پیشنهادی وزارت خارجه، گفت: دیدگاه‌های عراقچی به سیاست‌ های کلان نظام خیلی نزدیک است. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با استقبال از گزینه پیشنهادی وزارت خارجه، گفت: دیدگاه‌های عراقچی به سیاست‌ های کلان نظام خیلی نزدیک است.

صاحب‌خبر -

 فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا در مورد کابینه پیشنهادی رئیس جمهور، گفت: درست است که عراقچی معاون ظریف بوده اما معاون وزرای قبلی و بعدش هم بوده و کار کرده است؛ بهرحال  هر نیرو روش خاص خودش را دارد و عراقچی هم از جایگاه خاصی که به خودش و دیدگاه خودش تعلق دارد، برخوردار است.

وی با اشاره به بیان دیدگاه‌ها و نظرات عراقچی در این کمیسیون، اظهار کرد: دیدگاه‌های عراقچی به سیاست‌ های کلان نظام خیلی نزدیک است.

مالکی خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم با توجه به اینکه عراقچی از بدنه خود وزارت امور خارجه است و سال‌ها در حوزه‌های مختلف وزارت امور خارجه حضور داشته و بنده سال‌های سال او را می‌شناسم، همین سیاست را با تحولات جدیدتر و گام‌های محکم‌‍تر ادامه دهیم.

انتهای پیام 

 

برچسب‌ها:

نظر شما