شناسهٔ خبر: 15642823 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

جهانگیری: دولت از اجرای طرح های اشتغالزا حمایت می کند

جلسه «تامین اعتبارات لازم برای ایجاد اشتغال در کوتاه مدت» عصر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال، بر لزوم برنامه ریزی صحیح برای ایجاد اشتغال به ویژه در مناطق محروم و روستایی تاکید کرد و گفت: دولت از اجرای طرح هایی که به اشتغال و تولید منجر می شود حمایت می کند.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه ایجاد اشتغال در کوتاه مدت نباید آسیب های طرح هایی نظیر طرح بنگاه های زودبازده را داشته باشد، تصریح کرد: هر طرحی که در این زمینه ارائه می شود باید در عین اشتغالزایی، زمینه هرگونه رانتجویی را از بین ببرد.
جهانگیری با اشاره به منابع مالی دولت و اهمیت حفظ منابع صندوق توسعه ملی، خواستار بررسی بیشتر طرح های ارائه شده ازجانب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم و صندوق کارآفرینی و امید شد.
در این جلسه که وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی نیز حضور داشتند، گزارش های مختلفی از طرح های اشتغالزای کوتاه مدت و راه های تامین اعتبارات و منابع مالی آن ارائه و مقرر شد پیشنهادهای مطرح شده در یک کارگروه مجددا بررسی شود.

نظر شما