شناسهٔ خبر: 14130229 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

اژه‌ای‌:‌ تروريست‌ها دست‌پرورده کشورهاي غربي هستند

امروز بسياري از تروريست‌ها که در کشورهاي همسايه ما مثل عراق، سوريه و بعضي از کشورهاي همسايه ديگر جنايت مي‌کنند، دست پرورده بعضي از کشورهاي غربي هستند.

صاحب‌خبر -
به گزارش ميزان، حجت‌الاسلام اژه‌اي، معاون اول قوه قضائيه در ديدار با رئيس مؤسسه آمبودزمان بين‌المللي گفت: ايران کشوري بزرگ با تجربيات زياد و همچنين کشوري مستقل است که بر اساس قانون اساسي اداره مي‌شود و معتقدم در هر کشوري که ستمي واقع شود جمهوري اسلامي ايران در حد توان از مظلوم دفاع مي‌کند.
معاون اول قوه قضائيه در ادامه اضافه کرد: امروز يکي از ابزارهايي که نظام سلطه مخصوصاً کشورهاي استعمارگر غربي از آن استفاده مي‌کنند به اصطلاح دفاع از حقوق بشر است با تعريفي که خودشان از بشر و حقوق مطرح مي‌کنند و آن را مي‌خواهند به تمام جهان اسلام امروز تحميل کنند. اژه‌اي گفت: بزرگ‌ترين ظلم‌ها را به بشر امروز وارد مي‌کنند و تحت عنوان حقوق بشر بعضي از کشورها را تحت فشار و ستم قرار مي‌دهند.
معاون اول قوه قضائيه ادامه داد: يکي از ظلم‌هاي بزرگ نظام سلطه اين است که افرادي را به عنوان تروريست آموزش داده و مجهز مي‌کند و در جهت تأمين منافع خود به‌کار مي‌گيرد ولي از طرفي به عنوان اسلام ستيزي به اين بهانه عليه کشورهاي اسلامي ظلم، خيانت و جنگ و کشتار مي‌کند.
وي در ادامه بيان کرد: امروز بسياري از اين تروريست‌ها که در کشورهاي همسايه ما مثل عراق، سوريه و بعضي از کشورهاي همسايه ديگر جنايت مي‌کنند دست‌پرورده بعضي از کشورهاي غربي هستند و مخصوصاً از طرف امريکايي‌ها حمايت و تجهيز مي‌شوند و به آنها پول و آموزش مي‌دهند و آن را در جهت منافع خود به‌کار مي‌گيرند و اين امر بهانه‌اي شده است که عليه اسلام و مسلمين تبليغات کنند. 

نظر شما