شناسهٔ خبر: 11342310 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جشن انتخاب/۱۹

مردم بشرويه حماسه آفريدند

خبرگزاری شبستان: بيش از ۷ ساعت از شروع انتخابات مي گذرد اما هر لحظه بر جمعيت حاضر در شعب اخذ راي شهرستان بشرويه افزوده مي شود تا باري ديگر مردم اين شهرستان، حماسه اي ديگر خلق کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاري شبستان از بيرجند، حضور گسترده مردم بشرویه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از اولین ساعات در پای صندوق های رای در حالی آغاز شده که در برخی موارد مردم قبل از نماینده فرماندار و مسئولین مربوطه در محل رای گیری حاضر شده بودند.

 

امروز همان روزی است که مردم همیشه در صحنه در جای جای نظام اسلامی به ویژه بشرویه به پای صندوق های رای می روند و همانند 37 سال گذشته ثابت می کنند که درک درستی از شرایط و موقعیت ها دارند و هر جایی که لازم باشد متحد و یکپارچه وارد صحنه شده و توطئه ها و دسیسه ها را خنثی می کنند.

 

مردم بشرویه در این دوره از انتخابات باید از میان ۸ نفر تنها نماینده در حوزه انتخابیه طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی را راهی خانه ملت کنند.

 

هزار و ۲۰۰ نفر در بشرویه در انتخابات 7 اسفند برای اولین بار پای صندوق‌های رای حضور می یابند تا ۲۷ شعبه اخذ رای در این شهرستان آرای مردمی را جمع آوری کنند.

 

۱۹ شعبه اخذ رای در بشرویه و ۸ شعبه در ارسک بر پا است که از این تعداد ۱۱ شعبه سیار و ۱۶ شعبه ثابت می باشد.

نظر شما