شناسهٔ خبر: 11340044 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار فردوس:

هیچ نگرانی برای کمبود تعرفه در شعب اخذ رأی وجود ندارد

فرماندار فردوس از حضور پرشور و حماسی مردم در 155 شعبه اخذ رأی حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان خبر داد و گفت: هیچ نگرانی برای کمبود تعرفه در شعب اخذ رأی وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا رجبی‌مقدم در بازدید از شعبات اخذ رأی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار شهرستان فردوس امروز همزمان با مردم دیگر نقاط ایران اسلامی به پای صندوق‌های رأی آمدند تا با این حضور حماسی خود، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان استکبار و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی بزنند.

وی گفت: برای برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد 155 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان ایجاد شده که از این تعداد، 40 شعبه در فردوس، 57  شعبه در طبس، 27 شعبه در بشرویه و 31 شعبه در شهرستان سرایان قرار دارد.

فرماندار فردوس افزود: از مجموع شعب اخذ رأی حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان تعداد 82 شعبه شهری، 73 شعبه روستایی و تعداد 86 شعبه ثابت و 69 شعبه به صورت سیار است.

رجبی‌مقدم تصریح کرد: بیش از 2 هزار و 500 نفر در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در ارتباط با اجرا، نظارت، بازرسی و امور انتظامی انتخابات فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه هیچ نگرانی برای کمبود تعرفه‌ در شعب اخذ رأی وجود ندارد، یادآور شد: دو برابر تعداد واجدین شرایط رأی در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان تعرفه در نظر گرفته شده و به طور یقین هیچ کمبودی در این ارتباط وجود نخواهد داشت.

گفتنی است، مردم شهرستان فردوس از ساعات نخستین امروز و حتی قبل از آغاز زمان رأی‌گیری در شعب اخذ رأی حضور یافته و در انتظار باز شدن شعب بودند.

زن و مرد، پیر و جوان، همه و همه به صحنه آمده‌اند تا تکلیف شرعی خود را انجام و نماینده اصلح را انتخاب کنند، بانوانی که با فرزندان خردسال خود ساعتی را در صف رأی‌گیری ایستاده بودند یا کهنسالانی که عصا به دست و به سختی خود را به شعب اخذ رأی رسانده بودند نشان از ولایت‌مداری، عشق و علاقه مردم نسبت به رهبری و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/69007/ت40

با کلیک اینجا هم‌اکنون عضو شبکه «فارس خراسان جنوبی» در تلگرام شوید.

نظر شما