شناسهٔ خبر: 11339574 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جشن انتخاب/ ۱۳

فردوسي ها حماسه آفريدند/ شور حضور در صفوف تعيين سرنوشت

خبرگزاری شبستان: مردم فردوس با حضور در انتخابات وحدت را تجلی بخشیدند تا دهان تمام یاوه گویان غربی را بسته و ثابت کنند انقلاب اسلامی ریشه در اعماق جان های مردم مومن و انقلابی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاري شبستان از بيرجند، سرانجام شمارش معکوس به پایان رسید و امروز 7 اسفندماه مردم بصیر و آگاه شهرستان فردوس با درک شرایط حساس کشور و با شور و نشاط انقلابی در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

 

با وجود مشکلات اقتصادی در جامعه اما همچنانکه در ادوار گذشته مردم ثابت کردند، مشکلات معیشتی نخواهد توانست بر اراده سیاسی و دینی آنان اثر منفی بگذارد، این بار نیز گرمترین حضور را در هوای سرد زمستان 94 نشان خواهند داد.

 

امروز روزی است که بار دیگر مردم فردوس با حضور پرشور خود هم پای ملت ایران وحدت را تجلی می‌بخشند تا دهان تمام یاوه گویان غربی را بسته و ثابت کنند انقلاب اسلامی ریشه در اعماق جان های مردم مومن و انقلابی دارد.

 

در شهرستان فردوس شرایط برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم فراهم شده است و همه دست‌اندرکاران انتخابات در حال انجام وظایف خود هستند.

 

در این دوره از انتخابات 40 شعبه اخذ رأی در فردوس پیش بینی شده است و ۸۵۰ نفر در شهرستان فردوس به مردم خدمات لازم را ارائه خواهند کرد.

 

در حوزه انتخابيه شهرستان هاي فردوس، طبس، بشرويه و سرايان بعد از انصراف تعدادی از كانديداتوری مجلس، ۸ نفر برای ادامه رقابت انتخاباتی باقی‌مانده‌اند تا درنهایت یک کرسی بهارستان به آنان برسد.

نظر شما