شناسهٔ خبر: 11337980 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان همدان:

یک‌میلیون و 665 هزار تعرفه در استان همدان توزیع شده است/تاکنون 200 هزار نفر رأی داده‌اند

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: یک میلیون و 665 هزار تعرفه در سطح استان توزیع شده که فعلاً این میزان کفایت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدابراهیم الهی‌تبار ظهر امروز با حضور در شعبه اخذ رأی شماره 9 رأی خود را در صندوق انداخت و در ادامه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شعب اخذ رأی از نخستین ساعات بامداد کار خود را شروع کرده و با استقبال بی‌نظیر مردم به لحاظ مشارکت در سرنوشت خود مواجه شده است.

وی با بیان اینکه برخی از مناطق با ازدحام جمعیت مواجه بودند، افزود: شهروندان طی تماسی خواستار اضافه شدن شعب اخذ رأی بودند که امکانپذیر نیست و تصمیم بر اعزام صندوق‌های سیار به این مناطق شد.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با تأکید بر اینکه تاکنون حدود 200 هزار نفر در استان همدان رأی داده‌اند، خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود مشارکت این دوره از انتخابات مجلس و خبرگان را بیشتر از ادوار گذشته شاهد باشیم.

وی از تعیین شعب سیار اخذ رأی برای مناطق با جمعیت گسترده و روستاهای دور خبر داد و گفت: 50 صندوق سیار اخذ رأی در سطح استان همدان در نظر گرفته شده است.

الهی‌تبار با تأکید بر اینکه از دیروز که تبلیغات ممنوع شده، تبلیغاتی در سطح شهر نداشتیم، گفت: در مواردی شب‌نامه‌هایی بوده که پخش شده که برخی شناسایی شده و تذکرات داده شده اما در سطح فضای مجازی هم تبلیغاتی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه تاکنون تخلفی از سوی کاندیداهای انتخابات گزارش نشده است، بیان کرد: یک میلیون و 665 هزار تعرفه در سطح استان توزیع شده که فعلاً این میزان کفایت می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان در خصوص تمدید ساعات رأی‌گیری نیز خاطر نشان کرد: قطعاً ساعت رأی‌گیری قابل تغییر خواهد بود و قانونگذار هم این موضوع را دیده است.

وی در خصوص دستگاه احراز هویتی که در تویسرکان مستقر شده است نیز گفت: 15 ارگان سیستم تشخیص هویت تویسرکان را ارزیابی کردند و با توجه به قابل حمل و نقل بودن در اختیار ستاد انتخابات این شهرستان قرار گرفته است.

انتهای پیام/89003/ش20/د1000

نظر شما