شناسهٔ خبر: 11337866 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار شهرستان طارم خبر داد

افزایش عوامل اجرایی در برخی شعبات اخذ رأی طارم به دلیل استقبال مردم

فرماندار شهرستان طارم از افزایش عوامل اجرایی در برخی شعبات اخذ رأی به دلیل استقبال مردم این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با بیان اینکه مردم شهرستان طارم همیشه پشت نظام و ولایت‌فقیه بوده‌اند، اظهار کرد: به دلیل حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی، در بعضی از شعبه‌های اخذ رأی تعداد عوامل اجرایی به ناچار افزایش داده شده است.

وی با بیان اینکه تعداد عوامل اجرای انتخابات در شهرستان طارم یک هزار و 100 نفر است، اضافه کرد: 53 شعبه اخذ رأی در شهرستان طارم برای حضور مردم تدارک دیده شده است تا با حضور پای این صندوق‌ها نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

فرماندار شهرستان طارم با اشاره به اینکه تعداد افراد واجد شرایط رأی در این شهرستان بیش از 36 هزار نفر است، ابراز داشت: بیشترین اهمیت حضور در انتخابات، حضور و مشارکت حداکثری مردم در این دوره انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی است.

باقری با بیان اینکه انتخابات موجب تقویت و اعتبار بین‌المللی نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: انتخابات و حضور مردم تضمین کننده امنیت کشور در آینده، تقویت باورها و اراده‌ها درآینده برای توسعه و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران بارها نشان داده‌اند که با وجود تمام مشکلات و معضلات ایجاد شده توسط دشمن، تحت تاثیر تبلیغات منفی و مخرب آنها قرار نگرفته‌ و همیشه با حضور گسترده و پرشور، پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند.

فرماندار شهرستان طارم با تأکید بر اینکه آرای مردم همیشه در سرنوشت ایران اسلامی تأثیرگذار بوده است، گفت: مردم، نظام جمهوری اسلامی را در بعضی از گردنه‌های سخت و خطرناک همیشه با حضور پرشور خود در انتخابات و راهپیمایی‌ها عبور داده‌اند.

باقری با بیان اینکه با توجه به مشکلات اقتصادی داخلی و تبلیغات و فشار دشمن، حضور مردم اهمیت در این دوره انتخابات بسیار اهمیت دارد، تصریح کرد: مردم ایران در سال 1392 نیز با حضور پرشور و رای آگاهانه خود، دشمن را به میز مذاکره کشانده و  باعث شدند تا دشمن از گزینه‌های دیگر و فشار بر روی مردم ایران صرف نظر کند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه مردم شهرستان طارم همواره مشارکت خوبی در انتخابات‌های نظام داشته‌اند، اضافه کرد: این مرحله از انتخابات نیز در شهرستان طارم با حضور گسترده و پرشور مردم از نخستین ساعات آغاز انتخابات آغاز شده است تا با این حضور پرشور برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارت ایران نوشته شود.

انتهای پیام

نظر شما