شناسهٔ خبر: 11330681 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار ارومیه خبر داد

ایجاد شعبات اخذ رای برای اقلیت‌های دینی در ارومیه

فرماندار ارومیه از ایجاد شعبات اخذ رای برای اقلیت‌های دینی در ارومیه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه عباس حسن‌خانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صندوق‌های اخذ رای از صبح امروز در شعبات اخذ رای توزیع شده است و در این خصوص عوامل نظارت و بازرسی نیز نظارت کافی داشتند.

وی با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم در این زمینه انجام گرفته است، تصریح کرد: ارومیه از آمادگی کافی برای برگزاری انتخابات پرشور برخودار است و امیدواریم فردا شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

فرماندار ارومیه از ایجاد شعبه اخذ رای برای اقلیت‌های دینی در ارومیه خبر داد و گفت: با توجه به وجود اقلیت‌های دینی در مرکز آذربایجان غربی، یک شعبه اخذ رأی برای ارامنه و پنج شعبه برای اقلیت‌های آشوری و کلدانی در ارومیه اختصاص یافته است.

این مسئول با بیان اینکه 826 صندوق اخذ رای در ارومیه وجود خواهد داشت، اضافه کرد: این صندوقها در 413 شعبه انتخاباتی مستقر شده‌اند و امیدواریم از نخستین ساعات فردا مردم در این شعبات حضور داشته باشند.

حسن‌خانی از مردم خواست تا با حضور خود در پای صندوقهای رای دشمنان نظام را مایوس و دوستداران نظام را شاد و خرسند کنند، ادامه داد: فردا شاهد نمایش اقتدار و استقلال مردم ایران اسلامی خواهیم بود.

فرماندار ارومیه با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور به‌کار گرفته‌ایم، از عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی خواست تا در برگزاری انتخاباتی سالم و بانشاط همکاری و همدلی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/61001/ج۲۰

http://fna.ir/HAQG0C

برچسب‌ها:

نظر شما