شناسهٔ خبر: 11335712 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

در آذربایجان غربی؛

مردم با شور و شوق خاصی از ساعات اولیه رای گیری در پای صندوق های رای حاضر شدند

خبرگزاری شبستان: مردم آذربایجان غربی از نخستین ساعات رای گیری استقبال پرشوری در پای صندوق های رای داشتند تا با خلق حماسه ای دیگر برگ زرینی به تاریخ اوراق انقلاب اسلامی بیفزایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، مردم غیور و شهید پرور آذربایجان غربی با حضور پر شور خود از نخستین ساعات اولیه رای گیری در پای صندوق های رای بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهداء بیعت کرده و به دشمنان ثابت کردند که همواره پیرو خط ولایت فقیه هستند.

 

مردم آذربایجان غربی همیشه در تمامی صحنه ها حضور پر رنگی داشتند و امروز(7 اسفند) تمامی اقوام و ادیان این استان با حفظ وحدت و همدلی با حضور با شکوه خود در انتخابات یکپارچگی خود را به نمایش گذاشتند.

 

فرایند رای گیری از ساعت (8 صبح) در تمامی شعب اخذ رای استان آغاز شده و و تا ساعت (18 عصر) ادامه خواهد داشت که تمدید جریان انتخابات بستگی به حضور پرشور و حماسی مردم در پای صندوق های رای دارد.

 

در راستای برگزاری انتخاباتی با شکوه در آذربایجان غربی 30 هزار نفر در امر انتخابات فعالیت دارند و همچنین یک هزار و 990 صندوق ثابت و سیار برای دریافت اخذ رای مردم در نظر گرفته شده  که تعداد واجدین شرایط رای دادن در استان دو میلیون و 299 نفر هستند.

 

نظر شما