شناسهٔ خبر: 11336859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه رای خود را به داخل صندوق انداخت

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در نخستین ساعات رای گیری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در شعبه اخذ رای مصلای امام خمینی (ره) رای خود را به داخل صندوق انداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه پس از شرکت در انتخابات در  جمع خبرنگاران، گفت: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات بار دیگر دشمنان نظام جمهوری اسلامی را نا امید کردند.

 

وی، با بیان اینکه انتخابات در سرنوشت کشور نقش مهمی را دارد، افزود: دشمنان سعی داشتند تا با ترفند های مختلف در انتخابات نفوذ داشته باشند ولی خوشبختانه  مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی امروز بار دیگر با خلق حماسه ای عظیم ترفند های آنان را نقش بر آب کردند.

 

 حجت الاسلام قریشی خاطر نشان کرد: افرادی که به عنوان نماینده مردم وارد مجلس خواهند شد باید به وعده های خود عمل کنند تا بتوانند اعتماد مردم را جلب کنند و نسبت به حل مشکلات مردم دلسوز و مهربان باشند تا رابطه بین مردم و نمایندگان صمیمی تر شود.

 

این مسئول، با بیان اینکه  فضای انتخاباتی باید فضایی سالم و آرام باشد، اظهار داشت:  کاندیداهایی که امروز نتوانند رای مورد نظر را کسب کنند این امر را به منزله شکست تلقی نکنند بلکه به رای اکثریت مردم احترام قائل شوند.

 

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اضافه کرد: حضور در انتخابات وظیفه ی دینی می باشد که  مردم باید با حضور در این عرصه ضمن عمل به وظایف خود در راستای پیشرفت و ترقی ایران اسلامی گام برداشته و به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران کمک کننند.

 

نظر شما