شناسهٔ خبر: 11342932 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار تنگستان:

1300 نفر عوامل اجرایی در انتخابات تنگستان مشارکت دارند

فرماندار تنگستان گفت: بیش از 1300 نفر از عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات شهرستان برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تلاش می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا ترک‌زاده ظهر امروز در بازدید از روند برگزاری انتخابات در تنگستان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی نشان از بصیرت و آگاهی، وحدت و یکپارچگی این ملت در برابر دفاع از آرمان‌های بلند حضرت امام (ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: انتخابات یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است که مردم با حضور در این صحنه سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

وی ادامه داد: مردم خوب تنگستان با سوابق درخشان در مبارزات علیه استعمار که ستودنی است و تاریخ آن را به ثبت رسانده‌است، با حضور در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر حضور خود در صحنه دفاع از کشور عزیز اسلامی ایران را به نمایش خواهند گذاشت.

ترک‌زاده خاطرنشان کرد: 57 شعبه اخذ رأی در تنگستان آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند که 36 شعبه در بخش مرکزی و 21 شعبه در بخش دلوار تنگستان است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: تعداد شعبات اخذ رأی در شهرستان بر اساس جمعیت شهرستان در نظر گرفته‌‌شده و در این انتخابات جمعیت رأی‌دهندگان شهرستان 47 هزار نفر و جمعیت رأی اولی‌ها نیز یک هزار و 806 نفر است.

وی افزود: بر اساس اطلاعات سال‌های گذشته میانگین حضور مردم تنگستان در انتخابات بیش از 90 درصد بوده و امیدواریم مردم بیش از دوره‌های گذشته در این انتخابات نیز شرکت کنند.

ترک‌زاده گفت: بر اساس گزارش‌ها، حضور مردم تنگستان در انتخابات چشمگیر بوده و این امر نشان از بصیرت و آگاهی مردم برای انتخاب نماینده خود است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: بیش از 1300 نفر از عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات شهرستان برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تلاش می‌کنند.

وی گفت: مردم عزیز ایران اسلامی همیشه در صحنه‌های حساس نظام حضور فعال و چشمگیری دارند و در این انتخابات نیز با حضور حداکثری خود موجب یاس و نامیدی دشمنان خواهند شد.

ترک‌زاده از مرم شهرستان تنگستان خواست تا حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی را به ساعات پایانی موکول نکنند و در وقت مقرر شده آرای خود را به صندوق بیندازند.

انتهای پیام/2255/ب30/ث3001

نظر شما