شناسهٔ خبر: 11331202 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار سردشت عنوان کرد

تحکیم نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس و خبرگان

فرماندار سردشت با بیان اینکه برای تحکیم حاکمیت ملی لازم است مردم در انتخابات حضور حداکثری و پرشوری داشته باشند، گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای موجبات دلگرمی مسئولان می‌شود.

صاحب‌خبر -

عزیز حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، اظهار داشت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان می‌دهد.

وی انتخابات را مظهر مشارکت ملی در تعیین سرنوشت عنوان کرد و افزود: برگزاری انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی بوده و سبب تسریع در روند توسعه کشور می‌شود.

فرماندار سردشت با بیان اینکه برای تحکیم حاکمیت ملی لازم است مردم در انتخابات حضور حداکثری و پرشوری داشته باشند، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای موجبات دلگرمی مسئولان می‌شود.

این مسئول شرکت در انتخابات را حق قانونی تمام واجدین شرایط عنوان کرد و اظهار داشت: تعیین سرنوشت کشور به دست مردم، یکی از وظایف شرعی و قانونی مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حسنی با بیان اینکه لازم است مردم با حضور حداکثری و آگاهانه در پای صندوق‌های رای حضور یافته و بار دیگر حماسه‌آفرینی کنند، اضافه کرد: مردم باید سهم خود را در توسعه ایران اسلامی با انتخاب افراد اصلح ایفا کنند.

فرماندار سردشت با بیان اینکه نباید اجازه دهیم دشمن برای ما تصمیم بگیرد، اعلام کرد: امیدوارم مردم با هر گرایش سیاسی، فردا در انتخابات حضور یافته و با انتخاب فرد مورد نظر خود، او را در خدمت‌رسانی بیشتر یاری رسانند.

انتهای پیام/61001/ر20/ض1002

برچسب‌ها:

نظر شما