شناسهٔ خبر: 11337271 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هفتم اسفند؛ روز امید/

مردم شهرستان مرند به پای صندوق های رای آمدند

تقی کرمی به برنا گفت: در این دوره انتخابات حوزه مرند و جلفا بیش از ۲۲۹ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از میان ۱۸۱ هزار نفر مختص شهر مرند است.

صاحب‌خبر -

رای گیری پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت هشت صبح امروز جمعه همزمان با سراسر کشور در شهرستان مرند آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مردم شهرستان مرند از دقایق قبل از آغاز رای گیری در شعب اخذ رای حاضر شده بودند تا به محض شروع فرآیند اخذ آرا، رای خود را پای صندوق بیندازند.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات حوزه مرند و جلفا با اعلام اینکه تعرفه به اندازه کافی در میان شعب توزیع شده و مشکلی از بابت تعرفه وجود نداشته و فضای انتخاباتی در شهرستان مرند آرام و مطلوب است، گفت: هیت اجرایی، هیت نظارت، هیئت بازرسی شهرستان در امر برگزاری انتخابات به صورت موثر حضور دارند.

تقی کرمی به جمعیت واجد شرایط رای دادن در شهرستان مرند اشاره کرد و افزود: در این دوره انتخابات حوزه مرند و جلفا بیش از ۲۲۹ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از میان ۱۸۱ هزار نفر مختص شهر مرند است.

رئیس ستاد انتخابات حوزه مرند و جلفا توصیه کرد: شهروندان در ساعات اولیه رای گیری با حضور در محل شعب اقدام به انداختن رای خود به صندوق کنند و این کار را به ساعات پایانی موکول نکنند.

 

نظر شما