شناسهٔ خبر: 11338857 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار قائم‌شهر:

410 هزار تعرفه رای برای انتخابات در قائم‌شهر اختصاص یافت

فرماندار قائم‌شهر با اشاره به وجود ۱۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه شهرستان قائم‌شهر گفت: ۲۰۵ هزار برگ تعرفه برای هر یک از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به شکل جداگانه، در حوزه شهرستان قائم‌شهر وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، مهدی محمدی ظهر امروز در پای صندوق اخذ رای در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: هفتم اسفند روز بسیار سرنوشت‌سازی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است و از همان ساعات ابتدای شروع اخذ رای با شور و شوق مردم همراه بوده‌است‌‌.

فرماندار شهرستان قائم‌شهر با اشاره به اینکه تمهیدات لازم از قبل توسط هیأت نظارت انتخابات برای دریافت آرا شهروندان انجام شد، بیان کرد: 164 شعبه اخذ رای در حوزه شهرستان قائم‌شهر وجود دارد و تا این لحظه تخلفی در صندوق‌های اخذ رای شکل نگرفته‌است.

محمدی با تاکید بر اینکه مشارکت با شکوه مردم در پای صندوق رای فضای مناسبی به وجود آورده‌است، اضافه کرد: شهروندان در زمان مقرر در صندوق‌های اخذ رای شرکت کنند و به ساعات پایانی نکشانند.

وی یادآور شد: با توجه به ابلاغ وزارت کشور درباره تمدید ساعت اخذ رای در ساعات پایانی، مجموعه حوزه انتخابیه آمادگی کامل را دارند.

محمدی در پایان گفت: 205 هزار برگ تعرفه برای هر یک از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به شکل جداگانه در حوزه‌های اخذ رای در این شهرستان توزیع شده‌است.

انتهای پیام/86017/ش20/ث3001

نظر شما