شناسهٔ خبر: 11340199 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عزم و اراده ملی/ ۲۷۲

فرماندار خلخال: ۲۲۰۰ نفر عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات پرشور در خلخال مشارکت می‌کنند

فرماندار شهرستان خلخال گفت:‌ ۲ هزار و ۲۰۰ نفر عوامل اجرایی و برگزاری انتخابات در شهرستان خلخال همکاری و مشارکت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، علی نظری شیخ‌احمد با حضور در شعب اخذ رای در خلخال و بازدید از روند رای‌گیری از مردم شهرستان اظهار داشت:‌ حضور مردم در شعب اخذ رای شهرستان خلخال از نخستین ساعات برگزاری انتخابات به شکل پرشور آغاز شده و مردم آمده‌اند تا بار دیگر با آرمان‌های شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری پیمان تازه کنند.

وی با اشاره به فعالیت و همکاری 2 هزار و 200 نفر عوامل اجرایی و برگزاری انتخابات در شهرستان خلخال بیان کرد: 150 شعب اخذ رای در مناطق مختلف شهرستان به صورت ثابت و سیار اقدام به رای‌گیری از مردم می‌کنند.

فرماندار شهرستان خلخال در مورد تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه خلخال و کوثر گفت: 22 نفر از این حوزه تائید صلاحیت شده بودند که 5 نفر از این تعداد انصراف داده و در نهایت امروز شاهد رقابت 17 نفر در این حوزه برای تصدی یک کرسی در مجلس شورای اسلامی هستیم.

نظری تصریح کرد: 91 هزار نفر از مردم شهرستان خلخال واجد شرایط رای دادن هستند که با بسترسازی لازم تلاش بر این بوده که بتوانیم شاهد حضور حداکثری مردم در این عرصه حساس کشور که صحنه شکست تمامی ترفندها و نقشه‌های دشمنان است، را فراهم کنیم.

وی افزود: نامزدی که بتواند 25 درصد آرای مردم را کسب کند به عنوان نماینده مردم شهرستان خلخال و کوثر راهی مجلس دهم می‌شود که امیدواریم شایسته‌ترین و اصلح‌ترین فرد توسط مردم هوشیار و بابصیرت خلخال برای این امر مهم و خطیر انتخاب شده و زمینه‌ساز توسعه و تعالی منطقه شود.

انتهای پیام/

نظر شما