شناسهٔ خبر: 11327922 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تشکیل 26 ستاد بازرسی انتخابات در خراسان جنوبی

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی از تشکیل 26 ستاد بازرسی انتخابات در سطح استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، ناصر ناصری، مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی، امروز (5 خرداد) در نشست ستاد بازرسی انتخابات خراسان جنوبی اظهار داشت: وزارت کشور به عنوان متولی برگزاری انتخابات به منظور صیانت از آرای مردم ستادهای بازرسی انتخابات را در مرکز تشکیل می دهد.


وی با بیان اینکه این ستادها به تبع در استان ها شکل می گیرد، افزود: ترکیب این ستادها شامل مسئول ستاد، دبیر و سه عضو است.


مسئول بازرسی انتخابات خراسان جنوبی ادامه داد: این کمیته در سطح شهرستان ها و بخش ها با شرکت سه نفر از معتمدین فرمانداران و بخشداران شکل می گیرد.


ناصری، نظارت برعملکرد مجریان، نامزدهای انتخابات و طرفداران آنها را مهمترین وظایف ستاد بازرسی انتخابات عنوان و تاکید کرد: ان مهم باعث جلب اعتماد بیشتر مردم به صحت برگزاری انتخابات می شود.


وی با تاکید براینکه ستادهای انتخاباتی نامزدها اعم از مردمی و غیره باید از سوی ستاد بازرسی معرفی نامه داشته باشند، تصریح کرد: نامزدهای ریاست جمهوری یک نفر را به عنوان مسئول ستاد مرکزی انتخاب و در استان ها نیز نماینده هر نامزدی از سوی ستاد مرکزی آن کاندیدا معرفی نامه اخذ کند.


مسئول بازرسی انتخابات خراسان جنوبی ادامه داد: در شهرستان ها نیز هر ستاد با ارائه معرفی نامه از ستاد مرکز استان به فرمانداری مربوطه مراجعه می کند.


ناصری از تشکیل 26 ستاد بازرسی در خراسان جنوبی خبر داد و یاد آورشد: مردم می توانند با شماره های 2224888 و شماره پیامک 30007770 مرکز انتخابات کشور نظرات و پیشنهادات انتخاباتی خود را درمیان بگذارند.


پایان پیام/

نظر شما