شناسهٔ خبر: 68678921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس پلیس آگاهی گیلان:

کلاهبردار حرفه‌ای در رشت دستگیر شد

رشت - رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری فردی در شهرستان رشت که با شگرد خرید خودرو با ارائه رسیدهای جعلی اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا حدادی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای ارتقا امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم در سطح جامعه، اظهار کرد: مردم می‌توانند با توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس و دقت در انجام معاملات از سودجویی کلاهبرداران و جاعلان جلوگیری کنند.

وی در ادامه گفت: در پی ارجاع چند فقره پرونده جعل و کلاهبرداری تحت عنوان کلاهبرداری خرید خودرو از سایت دیوار با ارائه رسید واریزی جعلی به پلیس آگاهی استان، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با انجام تحقیقات پلیسی نسبت به جمع‌آوری ادله و مستندات لازم اقدام کردند، افزود: متهم سابقه‌دار این پرونده‌ها شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی استان دلالت داده شد.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: متهم ۴۰ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حدادی در پایان از مردم خواست قبل از انجام هرگونه معامله ضمن انجام استعلامات لازم، نسبت به صحت اظهارات طرفین اطمینان حاصل نموده و از واریز وجوهات مورد ادعای خریداران قبل از تحویل خودرو و انتقال اسناد خودداری کنند.

نظر شما