شناسهٔ خبر: 11319497 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تبلیغات نامزدهای مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی پایان یافت

کرمانشاه - ایرنا - مهلت قانونی تبلیغات نامزدهای مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در 24 ساعت مانده به آغاز انتخابات هفتم اسفندماه، در کرمانشاه و همزمان با سراسر کشور پایان یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، ستاد انتخابات کشور پیش از این مهلت قانونی برای تبلیغات نامزدهای مجلس خبرگان رهبری را از 22 بهمن و مجلس شورای اسلامی را از 29 بهمن تا ساعت هشت صبح روز ششم اسفند ماه اعلام کرده بود.
با پایان یافتن این زمان فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در سطح استان کرمانشاه متوقف شد.
شب گذشته و با نزدیک شدن به پایان مهلت تبلیغات نامزدهای خبرگان و مجلس شورای اسلامی ستادهای تبلیغاتی نامزدها بیشتر از روزهای گذشته به تبلیغ برای نامزدهای مورد نظر خود پرداختند و پذیرایی از مردم با شربت و شیرینی، پخش پوستر و تراکت و ... سعی در جلب آراء مردم داشتند.
در این میان نامزدهای انتخاباتی نیز بیکار ننشستند و با حضور در ستادهای خود بخصوص در محلات پرتردد آخرین برنامه های خود را برای مردم تشریح کردند تا بتوانند شانس موفقیتشان را در انتخابات افزایش دهند.
برای مجلس شورای اسلامی 101 نامزد تائید صلاحیت شدند که با انصراف چهار نفر در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب و سه نفر در حوزه انتخابیه کرمانشاه، 94 نامزد برای کسب هشت کرسی مجلس دهم با یکدیگر رقابت می کنند.
برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز چهار نامزد برای کسب دو کرسی خبرگان پنجم با یکدیگر رقابت می کنند.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری راس ساعت هشت صبح فردا جمعه (هفتم اسفند) در کرمانشاه و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
7458/8066

نظر شما