شناسهٔ خبر: 8723570 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: هنگام | لینک خبر

فرکی: غیبت حاجی صفی در عملکرد سپاهان تاثیر داشت/نباید به محرم فشار آورد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به طور قطع عدم حضور حاج صفی در ترکیب تیم در ۴ دیدار اخیر تاثیراتی را در نتایج ما داشته است و این تاثیر را ما در عملکرد بازیکنان و نتایج تیم شاهد هستیم.

صاحب‌خبر -
سایت خبری تحلیلی هنگام    Hengamnews.com:

حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران اظهار داشت: دیدار فردا برای تیم ما اهمیت بسیاری دارد به این دلیل که در دیدارهای گذشته تیم ما نتوانست امتیازات لازم را کسب کند، استقلال تیم بزرگی است و در صدر جدول قرار دارد. البته ما نیز سپاهانیم و با توجه به هوادارانی که داریم برای برد، کسب امتیاز و جبران نتایج ۴ بازی گذشته پا به این دیدار می گذاریم.

وی درباره پیش بینی اش در ارتباط با بازی فردا ادامه داد: امیدوار هستیم در بازی فردا هر ۳ امتیاز را کسب کنیم. البته پیش بینی در فوتبال بسیار سخت است و ما نمی توانیم به راحتی بگوییم می توان تیم صدرنشین را از میان برداشت.

فرکی با بیان اینکه استقلال مهره های بسیار خوبی دارد، خاطرنشان کرد: نخستین بازی که در سپاهان مقابل استقلال تجربه کردم پس از ۵۰ روز وقفه در لیگ بود که تیم ما آن بازی را در تهران واگذار کرد. البته در بازی فردا برخی از مهره های تیم ما و البته تیم حریف محروم و مصدوم هستند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازگشت نویدکیا به ترکیب سپاهان در بازی فردا تصریح کرد: ما نباید فشار زیادی به نویدکیا بیاوریم چون هنوز مصدومیت هایی دارد، نویدکیا از زمان حضور در تمرینات همکاری بسیار خوبی را داشته و تمرینات خود را به خوبی پشت سر گذاشته است. البته انتظارات هواداران نیز از این بازیکن زیاد است.

وی افزود: مساله ای که برای من و پزشک تیم اهمیت دارد، این است که فرصت ها در اختیار نویدکیا قرار گیرد تا او با بهترین شرایط، بیشترین استفاده را داشته باشد و البته در بازی فردا احتمال استفاده از نویدکیا وجود دارد، اما استفاده از این بازیکن به نظر پزشک و خود ِ بازیکن نیز بازمی گردد.

فرکی درباره غیبت وریا غفوری در دیدار گذشته سپاهان و استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیم بیان کرد: نمی توان غفوری یا روشندل یا بازیکنان دیگر را با یکدیگر مقایسه کرد چون هر بازیکن توانایی های خودش را دارد. در دیدار قبلی تیم روشندل بازی خوبی را ارائه داد و من از بازیکنان جوان تیم راضی هستم، البته جوانان بسیاری در ترکیب تیم وجود دارند که منتظر فرصت ارائه بازی هستند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تاثیر غیاب حاج صفی در نتایج تیم اظهار کرد: حاج صفی در ۵ دیدار نخست سپاهان تاثیر بسیاری در نتایج تیم داشت و پس از خروج این بازیکن از تیم با توجه به تلاشی که همه بازیکنان داشتند ما تاثیر محسوسی را در عملکرد بازیکنان شاهد بودیم که به طور عدم حضور حاج صفی در نتایج ۴ بازی اخیر ما نیز تاثیر داشت.

فرکی با بیان اینکه هواداران در بازی فردا حرمت ایام محرم را باید حفظ کنند، ادامه داد: از هواداران دو تیم به ویژه سپاهان برای حمایت تیم محبوبشان می خواهم که به ورزشگاه بیایند و امیدوارم هواداران دو تیم با رعایت احترام متقابل از بازی فردا لذت ببرند.

نظر شما