شناسهٔ خبر: 8699643 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نبود حاج‌صفی بر عملکرد تمام بازیکنان سپاهان تأثیر داشته است

فرکی: صلاح نویدکیا این است که خودش را آرام آرام آماده کند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تمام بازیکنان سپاهان زحمت کشیده‌اند، اما در چهار بازی اخیر نبود حاج‌صفی بر عملکرد آنها تأثیر داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین فرکی در نشست خبری دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال اظهار داشت: این بازی از اهمیت بالایی برخوردار است، چون متأسفانه در دیدارهای گذشته نتوانستیم امتیازات لازم را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه استقلال صدرنشین لیگ برتر و تیمی بزرگ است، گفت: ما نیز سپاهانیم و هواداران زیاد داریم و با توجه به بازی‌های گذشته برای برد پا به میدان می‌گذاریم.

فرکی در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی شما از بازی فردا چیست، تأکید کرد: امیدوارم سه امتیاز بازی را بگیریم، هرچند که در فوتبال پیش‌بینی کردن سخت است. در اولین بازی که با سپاهان مقابل استقلال تجربه کردم تیم ما شرایط خوبی داشت. ما بعد از وقفه 50 روزه لیگ به مصاف استقلال رفتیم، اما متأسفانه بازی را در تهران واگذار کردیم. استقلال مهره‌های خیلی خوبی دارد، ولی برخی از بازیکنان خوب این تیم برای بازی فردا محروم و مصدوم هستند. در مقابل ما هم چند مصدوم و محروم داریم.

وی در خصوص انتظاراتی که پس از بازگشت محرم نویدکیا به تیم از این بازیکن وجود دارد، خاطرنشان کرد: نباید به محرم فشار زیادی بیاوریم، چون هنوز مصدومیت‌هایی دارد. او از زمانی که در تمرینات حضور پیدا کرده بسیار خوب همکاری و تمرین می‌کند. انتظارات هواداران از محرم زیاد است، اما چیزی که برای من و پزشک تیم اهمیت دارد، این است که به محرم فرصت بیشتری داده شود تا او آماده شود و بیشترین استفاده را از این بازیکن ببریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: صلاح محرم این است که خودش را آرام آرام آماده کند. احتمال استفاده از محرم در بازی فردا وجود دارد، اما علاوه بر نظر پزشک نظر محرم نیز برای ما مهم است. ما باید حساس و ظریف عمل کنیم تا خدای ناکرده مشکلی برای این بازیکن پیش نیاید. محرم چه 10 دقیقه و چه 40 دقیقه به میدان رفته، در اختیار تیم بوده است.

فرکی در خصوص غیبت وریا غفوری در دیدار قبلی سپاهان و استفاده از روشندل به جای این بازیکن، عنوان کرد: هر بازیکنی توانایی‌های خودش را دارد. در بازی قبلی به این بازیکن (روشندل) فرصت دادیم و او بازی خوبی ارائه داد. البته سایر بازیکنان جوان نیز عملکرد خوبی از خود برجای گذاشتند. جوانان بسیاری هستند که منتظر بازی کردن هستند. به هرحال غفوری را در بازی فردا در اختیار نداریم و به احتمال زیاد روشندل به جای او بازی می‌کند.

وی در خصوص اینکه سپاهان در نبود وریا غفوری چه ضرری کرده است، گفت: به طور حتم حاج‌صفی تأثیر زیادی در بازی‌های سپاهان داشت که این تأثیر را در پنج مسابقه‌ای که وی در سپاهان بود، مشاهده کردید. او در همه بازی‌های ما تأثیر مستقیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: تمام بازیکنان سپاهان زحمت کشیده‌اند، اما در چهار بازی اخیر نبود حاج‌صفی بر عملکرد آنها تأثیر داشته است.

فرکی با اشاره به حضور هواداران دو تیم در ورزشگاه تصریح کرد: از هواداران دعوت می‌کنم که برای حمایت از سپاهان به ورزشگاه بیایند. قطعاً هواداران دو تیم به یکدیگر احترام خواهند گذاشت تا حرمت این ایام حفظ شود. امیدوارم هواداران از بازی فردا لذت ببرند و بدانند که دو تیم به طور حتم به دنبال پیروزی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما