شناسهٔ خبر: 8699268 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرمربی سپاهان:

غیبت حاج‌صفی تاثیر خوبی در سپاهان نداشته است / اشتهایمان برای برد از استقلال بیشتر است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره غیبت حاج‌صفی در 4 دیدار اخیر این تیم گفت: نبود حاج‌صفی تاثیر خوبی در تیم ما نداشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین فرکی در نشست خبری قبل از دیدار سپاهان و استقلال در مورد دیدار فردای دو تیم گفت: ابتدا ایام محرم را تسلیت می‌گویم. در مورد بازی فردا بگویم که بازی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و ما در 4 بازی گذشته متاسفانه نتوانستیم امتیازات لازم را کسب کنیم. 

وی ادامه داد: بازی بین دو تیم اول جدول است و اهمیت زیادی دارد. به دنبال پیروز شدن و رسیدن به صدر هستیم.

فرکی ادامه داد: استقلال در صدر جدول است و هواداران خوبی دارد. ما هم سپاهان هستیم و هواداران زیادی داریم و اینها عاملی می‌شود که بازی فردا جذاب شود. ما می‌خواهیم در خانه هر سه امتیاز را کسب کنیم تا جبران ناکامی در 4 بازی قبلی را بکنیم.

وی در مورد اینکه بازی‌های تیم‌های اصفهانی مقابل سرخابی‌های تهران همیشه حساسیت داشته و با توجه به این موضوع نحوه استفاده او از محرم نویدکیا در بازی فردا چگونه خواهد بود،‌ گفت: ما امیدواریم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم اما پیش‌بینی کردن دشوار است. من اولین بازی که با سپاهان مقابل استقلال تجربه کردم فصل گذشته در تهران بود که خاطرم است شرایط خوبی داشتیم اما چون این دیدار پس از 50 روز وقفه برگزار شد در دقایق پایانی بازی را واگذار کردیم و بازی فردا دومین تجربه من خواهد بود.

سرمربی سپاهان گفت: برای استقلال برهانی، حیدری و چشمی بازی نمی‌کنند در مقابل ما غفوری را نداریم و نبودن وریا در کنار برزیلی‌ها و همچنین حاج‌صفی می‌تواند شرایط خاص خود را به وجود بیاورد. هر چند که شما به وضعیت محرم هم اشاره کردید. فشار روی محرم زیاد است و به نظرم این انتظار و توقع از شخص نویدکیا وجود دارد.

فرکی گفت:‌ما به تیم‌مان ایمان داریم اما اینکه بخواهیم بازیکنان را زیر فشار ببریم اصلا درست نیست. محرم انگیزه زیادی در تمرینات دارد و تلاش خوبی هم می‌کند. از وقتی که آمده تلاشش چشمگیر است. او همکاری خوبی با ما می‌کند اما چیزی که مهم است این است که بتوانیم محرم را در شرایط بهتر حفظ کنیم. اگر این شرایط فراهم شود به نفع همه است.

وی گفت: نگرانی من این است که وقتی حالا که محرم آمده اشتباه نکرده تا فشار زیادی به او وارد شود باید محرم بیشتر از این آماده شود و فرصت بیشتری به او بدهیم تا بتوانیم استفاده بهینه را از او بکنیم. همچنین چیزی که در تفکرات‌مان است در خصوص این بازیکن را در مسابقه فردا دنبال می‌کنیم و این هم به صلاح تیم، مجموعه تیم و هوادارانی است که می‌خواهند محرم هر چه سریع‌تر به آمادگی لازم برسد. ما هم سعی می‌کنیم تا جایی که فرصت فراهم است از او برای بازی فردا استفاده کنیم.

فرکی تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم از محرم استفاده کنیم البته این بستگی به این دارد که من با او صحبت کرده و وضعیتش را جویا شوم. سابقه مربیگری من طوری است که دوست دارم همیشه بازیکنانم در شرایط آرمانی باشند. هر چند که مصدومیت برای همه بازیکنان است اما باید خیلی ظریف و حساس در خصوص محرم تصمیم بگیریم تا مشکلی پیش نیاید و از او استفاده لازم را ببریم. محرم همیشه در کنار مربی و تیم بوده و امیدوارم تا بتوانیم او را در اختیار داشته باشیم.

سرمربی سپاهان در خصوص اینکه آیا از عملکرد روشندل به جای غفوری رضایت دارد یا خیر، گفت: هر کدام از این بازینان برای خودشان جایگاهی دارند که باید با خودشان مقایسه شوند. هر بازیکنی توانایی خودش را دارد. اما ما به روشندل فرصت دادیم و از او راضی هستم. او عملکرد خوبی داشت به خصوص در بازی اول که خیلی هم خوب بازی کرد. همچنین بازیکنانی مثل جهان‌عالیان و سرلک و دو غلامی و علی احمدی نیز بازیکنان جوانی هستند که منتظر فرصت به سر می‌برند. هر چند که به هر کدام فرصت دادیم از آنها راضی هستیم. برای بازی فردا وریا را نداریم و از روشندل استفاده خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه تا چه اندازه غیبت حاج‌صفی در 4 دیدار اخیر در نتایج سپاهان تاثیرگذار بوده، گفت:‌احسان با بودنش نشان داد تاثیر زیادی در تیم داشت و نقش پررنگ او به خاطر گل‌ها و پاس‌ گل‌هایش بود و امروز می‌بینیم وقتی که نیست در 4 بازی قبلی به نسبت 5 بازی اول متفاوت‌تر بازی کردیم که بر همین اساس نبودن حاج‌صفی تاثیر خوبی در تیم ما نداشته است.

فرکی تاکید کرد:‌ از هواداران می‌خواهیم به ورزشگاه بیایند و سپاهان را تشویق کنند. امیدوارم تماشاگران دو تیم یک بازی خوب را ببینند و حرمت این ماه عزیز را هم نگه دارند. مطمئنا هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند و هر چند که ما اشتهای بیشتری برای برد داریم تا صدرنشین شویم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما