شناسهٔ خبر: 8556554 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی

همایش امر به معروف در همدان برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان گفت: همایش امر به معروف و نهی از منکر با عنوان «حفظ نظام و فرهنگ اسلامی» در همدان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، داود ابوترابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف اصلی از قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) چیزی جز اصلاح امت جدشان رسول‌الله (ص) نبوده است و این اصلاح جز با احیای امر به معروف و نهی از منکر میسر نخواهد شد.

وی گفت: این فریضه مهم، واجب فراموش شده‌ای است که نیاز به احیا دارد لذا این اداره در راستای عمل به رسالت فرهنگی خود و با همکاری سازمان بسیج هنرمندان، اقدام به برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر با عنوان «حفظ نظام و فرهنگ اسلامی» کرده تا به تکلیف شرعی خود به عنوان یکی از دستگاه‌های فرهنگی شهر عمل کرده باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان افزود: به طور حتم در سایه اجرای این فریضه الهی امنیت روانی جامعه نیز تحقق پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا از ساعت 16 روز دوشنبه مورخ 27 مهر ماه جاری همایش امر به معروف و نهی از منکر در محل سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی سینمائی شهید آوینی برگزار خواهد شد.

ابوترابی گفت: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین واضحی از اساتید حوزه علمیه قم و همچنین سردار مجیدی جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) همدان خواهند بود.

انتهای پیام/89041/ی20/چ3000

نظر شما