شناسهٔ خبر: 8559352 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام حسین (ع) برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید

قصرشیرین - ایرنا - مدیر اداره آموزش و پرورش سرپل ذهاب گفت: امام حسین (ع) برای احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید و همه افراد بویژه دانش آموزان باید با فرهنگ عاشورا آشنا شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا محمدحسین قیطاسی روز یکشنبه در آیین نمادین نواخته شدن زنگ امر به معروف و نهی از منکر با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) افزود: هدف از اجرای این برنامه اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و نهادینه کردن تذکر لسانی است.
وی با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر با عنوان اینکه انجام فرایض واجب دینی در نظام اسلامی برای هر فرد یک تکلیف است اظهار کرد: واجب است بیش از پیش برای صیانت از احکام الهی نسبت به احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اقدام کنیم.
مدیر آموزش و پرورش گیلانغرب بیان کرد: جوانان و نوجوانان با خودسازی و انجام تکالیف دینی می توانند با مشارکت در احیا، ترویج و نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در بسط و گسترش این واجب دینی در جامعه اهتمام بیشتری داشته باشند.
قیطاسی افزود: هدف قیام امام حسین (ع) و نهضت بزرگ عاشورا اجرای این فریضه واجب الهی در جامعه و احیای ارزش های دین خاتم الانبیا حضرت محمد (ص) بود.
شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه با بیش از 85 هزار تن جمعیت در مقاطع مختلف تحصیلی 14 هزار دانش آموز دارد.ک/3
7079/7398/3012/8066

نظر شما