شناسهٔ خبر: 66777680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تسلیت نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در پیامی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

پیام تسلیت نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با صدور پیامی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران را تسلیت گفت: پاداش مجاهدت‌های بی‌وقفه‌ی، رئیس جمهور مردمی و عالم پاکباخته‌ای چون سید ابراهیم رئیسی، چیزی جز شهادت نمی‌توانست باشد.
متن پیام مهدی روشنفکر به این شرح است: شهادت جمعی از خادمان ملت و در رأس آن‌ها سیدالشهدای خدمت، شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی را را به محضر حضرت امام عصر (عج) و نائب برحقش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همه مسلمین و مستضعفین جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.
در ادامه آمده است: همراهان همیشگی سید الشهدای خدمت، ‌امیر عبداللهیان وزیر کم نظیر امور خارجه، ایت الله آل هاشم؛ روحانی برجسته و امام جمعه محبوب تبریز، استاندار انقلابی آذربایجان شرقی جناب اقای دکتر رحمتی و سردار موسوی سرگروه تیم حفاظت، همه گویا در این سفر آسمانی برای شهادت گلچین شده بودند تا فصل نوین دیگری از الگوهای خدمت در تارک تاریخ انقلاب قرار بگیرد و الگو بشوند.
همچنین آورده شده است: هرچند با رفتن این اسوه‌های خدمت، اندوه بزرگی جهان اسلام و ایران اسلامی را فرا گرفته است، اما به تعبیر رهبر حکیم انقلاب؛ خللی در راه خدمت به امت و مستضعفین ایران و جهان وارد نخواهد شد، بلکه با خونی تازه، خدمت فزاینده‌ای شروع خواهد شد.
در پایان تاکید شده است: همه مسئولان، جریان‌ها و گروه‌های سیاسی، وحدتی را که به میمنت این خون‌های پاک، خاصه شهادت خادم الرضا علیه السلام حاصل شده، مراقبت کنند.جریان مردمی ندای وحدت با اندوهی عظیم، پا به پای آحاد امت داغدار ایران اسلامی و مردم وفادار کهگیلویه و بویراحمد با شرکت در مراسمات شهدای خدمت بار دیگر قدردانی خود را از همه خادمین ملت و وفاداری خویش را به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و امامین انقلاب اعلام خواهد کرد.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

نظر شما