شناسهٔ خبر: 66758717 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام تسلیت وزارت علوم در پی شهادت رئیس جمهور و تیم همراه

وزارت علوم در پی شهادت رئیس جمهور و تیم همراه ایشان پیام تسلیتی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

وزارت علوم در پی شهادت رئیس جمهور و تیم همراه پیام تسلیتی صادر کرد که متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون 

خادم جمهور، آسمانی شد

در سالروز میلاد مسعود علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) خادم‌الرضا، سیدالشهدای خدمت، حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی جمهوری اسلامی ایران و یاران و همراهان صدیقش در سانحه سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

با قلبی آکنده از سوز و آه و حسرت، این ضایعه تلخ را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولتمردان خدوم جمهوری اسلامی، هموطنان عزیز و به ویژه جامعه بزرگ دانشگاهیان کشور تسلیت می‌گوییم و برای این شهدای آسمانی از درگاه پرودگار متعال طلب رحمت و مغفرت داریم. 

جامعه دانشگاهی کشور با تاسی از رئیس جمهور فقید قهرمانشان مسیر پیشرفت ایران قوی را محکم و استوار طی خواهند کرد و در راه خدمت به مردم از مجاهدت باز نخواهند ایستاد.

پیام تسلیت سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در پی شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی

همچنین سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی کشورمان و جمعی از خدمتگزاران نظام اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام  عبدالرسول پورعباس بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَاتَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت سیدالشهدای خدمت رئیس جمهور محبوب کشورمان، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و همراهان عزیز ایشان موجب تألم و تأثر فراوان گردید. خادم الرضا حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی سید محرومان، شخصیتی ممتاز و خدمتگزاری صدیق برای مردم بود و فقدان ایشان ضایعه بزرگی برای کشور خواهد بود. این مجاهد خستگی‌ناپذیر در سال‌های متمادی در مسئولیت‌های گوناگون لحظه‌ای از تلاش برای خدمت به ملت ایران غافل نشد و تا آخرین لحظات زندگی در این مسیر گام برداشت تا در آستانه سالروز میلاد با سعادت مولای خود حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در مسیر خدمت به دیدار حق شتافت و به شهادت رسید.

شهادت رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان را به حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم فهیم ایران عزیز و اعضای هیات دولت جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض می‌کنم و برای این شهدای خدمتگزار مردم شریف ایران اسلامی از درگاه خداوند متعال علو درجات مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت  رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت شهادت خادم الرضا (ع)


بسم الله الرحمن الرحیم انالله و اناالیه راجعون

با قلبی آکنده از غم، شهادت جانسوز حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری محبوب و همراهان‌شان حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم امام جمعه محبوب تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

این مجاهد خستگی‌ناپذیر، عمر با برکت خویش را صرف خدمت به آرمان‌ها و اهداف مقدس انقلاب، جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران نمود و نقش آفرینی‌های هوشمندانه و ماندگار ایشان در کسوت ریاست جمهوری اسلامی ایران، تولیت آستان قدس رضوی، ریاست قوه قضائیه، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، الگویی مثال‌زدنی از عالِمی وارسته و مبارزی خستگی‌ناپذیر در مقابل نسل امروز و آینده‌ی ایران اسلامی قرار داده است.

شهادت خادم ملت شریف ایران در مناطق صعب العبور استان آذربایجان شرقی نشان داد که رئیس جمهور شهید ایران در راه خدمت به مردم عزیز کشور لحظه ای درنگ نداشت و در آخر هم در راه خدمت به این نظام مقدس به بالاترین درجه عاقبت بخیری نائل و در روز میلاد امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء آسمانی شد.
بدون شک مجاهدت ها و تلاش های خستگی ناپذیر رئیس جمهور شهید و سایر شهدای این ضایعه بزرگ در یاد و خاطره ملت ایران خواهد ماند.
اینجانب به نمایندگی از جامعه‌ی بزرگ دانشگاهان پیام نور بار دیگر ضمن تسلیت شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه به محضر حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، دولتمردان خدوم، ملت شهید پرور ایران اسلامی و امت جهان اسلام، علو درجات و حشر با انبیاء و اولیاء الله را برای آیت الله دکتر شهید رئیسی و شهدای سانحه هوایی از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

نظر شما