شناسهٔ خبر: 66760915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت‌الله رئیسی درتحقق فرامین رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نبود

نماینده استان کرمان در مجلس خبرگان گفت: آیت‌الله رئیسی در شمار خدمتگزاران متدین، مردمی و انقلابی نظام اسلامی بود و در تحقق فرامین رهبری از هیچ تلاشی فرو گذار نبود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الا‌سلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تسلیت شهادت رئیس جمهور مردمی و خدوم ایران اسلامی، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر خدمتگزاران نظام آیت‌الله آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان در حادثه سقوط بالگرد، اظهار داشت: این حادثه جانسوز، غمی عظیم و داغی سنگین برای همه ملت ایران است.

وی با تسلیت شهادت این فرزند مجاهد انقلاب اسلامی و دیگر شهدای این حادثه به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و ملت شریف ایران، بیان کرد: از خداوند متعال برای این شهدا علو درجات و برای بازماندگان آنها صبر جمیل و اجر جزیل را مسألت می‌کنم.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشت، گفت: این خادم آستان قدس رضوی و شاگرد مکتب اهل بیت علیهم السلام خدا را در حین خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ملاقات کرد.

وی با بیان اینکه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا و خادم جمهور ایران بود، ادامه داد: آیت‌الله رئیسی در نظام اسلامی در شمار خدمتگزاران برجسته، متدین، مردمی و انقلابی بود و در تحقق فرامین مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی فرو گذار نبود.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی مجاهدانه به فکر خدمت به مردم، یاری مظلومین و حق‌خواهی مستضعفین بود، افزود: رفع محرومیت و خدمت خالصانه به مردم مستضعف از ویژگی‌های بارز آیت‌الله رئیسی بود.

انتهای پیام/511/

نظر شما