شناسهٔ خبر: 66733971 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

حبس و شلاق برای مرد ثروتمند که متهم به تجاوز به دختر جوان بود

مرد ثروتمند که به اتهام تجاوز به دختری جوان دو بار از سوی قضات دادگاه کیفری استان تهران گناهکار شناخته و به اعدام محکوم شده بود، با نقض حکمش در دیوان عالی کشور به شلاق و تبعید محکوم شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 متهم که تا کنون دو بار در دادگاه کیفری استان تهران به اعدام محکوم و هر دو بار حکم اعدامش نقض شده است ، این بار به شلاق و تبعید محکوم شد.

کش و قوس پرونده مرد بی‌ام‌و سوار از دو سال قبل با شکایت دختری به نام سارا آغاز شد. سارا در شکایت خود گفت مرد ثروتمند به نام شایان او را مورد تجاوز قرار داده است.

سارا گفت: من مقابل یک مجتمع تجاری در بالای شهر تهران ایستاده بودم و می‌خواستم تاکسی اینترنتی بگیرم. چون شارژ گوشی موبایلم تمام شده بود معطل شدم. در همین اثنا مرد بی‌ام‌و سوار جلوی پایم ایستاد و گفت می‌تواند من را برساند. گفتم شارز گوشی‌ام تمام شده و می‌خواهم تاکسی بگیرم. گفت در ماشین شارژر دارد. سوار ماشین شدم. چون شارژر داخل ماشین کار نمی‌کرد، قبول کردم مقابل خانه‌اش بروم. با هم مقابل خانه رفتیم. قرار شد آنجا بایستم تا گوشی‌ام شارژر شود. او من را به داخل دعوت کرد و برایم آبمیوه هم آورد.

دختر جوان ادامه داد: گوشی را به شارژ زده و منتظر بودم که ناگهان شایان به من حمله و تجاوز کرد. او سپس من را سوار ماشین کرد و به خانه‌ام در شرق تهران برد و تهدید کرد به کسی چیزی نگویم.

با شکایت سارا، شایان شناسایی و بازداشت شد. او از ابتدا منکر تجاوز شد و گفت: من و سارا با هم دوست بودیم. او چندین بار به پنت‌هاوس من آمد و چندبار هم به خانه مادرم رفتیم. او یک روز به من گفت گوشواره‌اش در خانه من گم شده و باید 100 میلیون تومان به او بدهم وقتی قبول نکردم علیه من شکایت کرد.

متهم گفت: ما مقابل یک مجتمع تجاری با هم آشنا شدیم و سارا گفت می‌خواهد با من رابطه داشته باشد. او خودش شماره تماس من را گرفت.

با اینکه متهم منکر تجاوز بود اما در دادگاه کیفری استان تهران به اعدام محکوم شد. رای صادره در دیوان عالی کشور شکست و متهم برای محاکمه به شعبه هم‌عرض رفت. شایان در شعبه هم‌عرض کبار دیگر به اعدام محکوم شد اما رای صادره باز هم در دیوان عالی کشور شکست و قضات این مرد را مستحق مرگ تشخیص ندادند.

در جلسه سوم دادگاه یکبار دیگر سارا در جایگاه قرار گرفت و گفت حاضر به گذشت نیست و مرد خشن و پولدار به او تجاوز کرده است.

شایان هم طبق دفعات قبل این ادعا را رد کرد. در نهایت قضات وارد شور شدند و حکم اعدام متهم را لغو و او را به 99ضربه شلاق و 2سال تبعید محکوم کردند.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما