شناسهٔ خبر: 66726248 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

در منطقه 6 اجرا شد؛

صدها نمازگزار با «سامانه نوماند» و «اپليکيشن شهرزاد» آشنا شدند

صاحب‌خبر -
صدها نمازگزار با «سامانه نوماند» و «اپليکيشن شهرزاد» آشنا شدند
خبرگزاری آریا - به همت آموزشیاران اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه 6 تهران تاکنون بیش از صدها نفر از نمازگزاران مساجد واقع در نواحی شش‌گانه با «سامانه نوماند» و «اپلیکیشن شهرزاد» آشنا و از این پس برای تحویل پسماندهای خشک خانگی خویش از طریق اپلیکیشن شهرزاد ثبت سفارش می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6؛ حسن اختردانش، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه6 تهران دراین‌باره گفت: بحمدالله برنامه‌های آموزشی پسماند در مساجد با استقبال نمازگزاران مواجه شده و هر روز با تلاش آموزشگران اداره مدیریت پسماند، تعداد بیشتری از شهروندان از خدمات سامانه نوماند و اپلیکیشن شهرزاد بهره‌مند می‌شوند. نمازگزاران با مشاوره و راهنمایی درست چگونگی تفکیک پسماندهای خشک درمنزل و یا محل کار را یاد می‌گیرند و از طرف دیگر با نصب اپلیکیشن شهرزاد درگوشی‌های تلفن همراه چگونگی ثبت سفارش، زمان تحویل کالا (پسماند خشک) و شارژکیف پول خود را می‌آموزند. ضمن اینکه این کیف پول الکترونیکی قابلیت‌های مختلفی مثل شارژ بلیت مترو و حتی انتقال کارت به‌کارت در شبکه عضو شتاب و... را نیز دارد.
گفتنی است؛ در محدوده پهنه مرکزی پایتخت بیش از40مسجد فعال وجود دارد که در فهرست طرح آموزشی پسماند شهرداری منطقه6تهران قرارگرفته و آموزشگران پسماند به نوبت و مستمر در هریک از مساجد حاضر شده و پس از اقامه نمازجماعت درفرصتی که برای آنان درنظر گرفته می‌شود صفر تا ١٠٠ مراحل تفکیک پسماند از مبدا و چگونگی نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن شهرزاد و استفاده از سامانه نوماند را به نمازگزاران می‌آموزند.
انتهای پیام/

نظر شما