شناسهٔ خبر: 66679386 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

جزئیات قمه کشی در بیمارستان/ سرنوشت مهاجمان چه شد؟

 سردار یحیی الهی، بامداد امروز، با اشاره به ورود اراذل و اوباش به بیمارستان ابن‌سینای دلفان، گفت: مأموران انتظامی با گزارش ورود اراذل به این بیمارستان بلافاصله به محل این حادثه اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، او با اشاره به فرار اراذل و اوباش از بیمارستان دلفان پیش از حضور مأموران پلیس، اضافه کرد: سه عامل شرارت این بیمارستان با هماهنگی قضایی و طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

به گزارش تسنیم، فرمانده انتظامی لرستان با بیان توقیف سه دستگاه خودروی اراذل در نورآباد، تأکید کرد: پلیس بدون اغماض و با قاطعیت با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

جزئیات قمه‌کشی ‌اراذل و اوباش‌ در بیمارستان ابن‌سینای دلفان

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید شهواری رئیس کل دادگستری استان لرستان در ارتباط با حمله ۲ نفر از اراذل و اوباش به بیمارستان ابن‌سینا شهرستان دلفان، اظهار کرد: ۲ فرد مهاجمی که در فیلم منتشر شده مشاهده می‌شوند به دلیل اختلافات شخصی با فردی وی را تعقیب کرده و در بیمارستان ابن‌سینا وی را مورد هجوم قرار می‌دهند.

وی افزود: با ورود به موقع دادستانی شهرستان دلفان مهاجمان که سر و صورت خود را نیز پوشانده بودند در کمتر از یک ساعت پس از وقوع درگیری و با اقدامات فنی و دقیق شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری استان لرستان تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که هدف از این اقدام صرفا قدرت‌نمایی و ترساندن طرف مقابل با سلاح سرد بوده و موضوع دیگری مطرح نیست.

وی یادآور شد: این درگیری کمتر از ۳۰ ثانیه به طول انجامیده و تمام ماجرای آن در همان فیلم کوتاه بوده و درگیری دیگری رخ نداده است.

شهواری گفت: مهاجمان در حال حاضر در اختیار مقامات قضایی هستند و در بازداشت به سر می‌برند. تحقیقات درباره انگیزه‌های دیگر مهاجمان از این حمله مسلحانه همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی استان است و هر شخصی در هرجای استان اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی کند به شدت و بدون اغماض با وی برخورد می‌شود.

گفتنی است؛ شب گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن دو نفر با ورود به یکی از بخش‌های بیمارستان ابن سینا شهرستان دلفان با قمه و سلاح سرد به شخصی حمله کردند و پس از چند ثانیه از محل گریختند. در این حمله به کسی آسیب نرسید.

۲۳۳۲۳۳

نظر شما