شناسهٔ خبر: 66668032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری عاملان شرارت و قمه کشی بیمارستان نورآباد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: خبر حمله به بیمارستان سینا این شهرستان صحت ندارد، بلکه یک درگیری شخصی بوده که به بیمارستان ابن سینا کشیده شد.

صاحب‌خبر -

دستگیری عاملان شرارت و قمه کشی بیمارستان ابن سینا نورآبادبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان در تشریح دستگیری عاملان قمه کشی در بیمارستان ابن سینا نورآباد گفت:  به دنبال درگیری شخصی میان ۳ نفر در بیرون محوطه بیمارستان سینا، یکی از افراد به اورژانس بیمارستان فرار می کند و دو نفر دیگر در تعقیب وی وارد بیمارستان ابن سینا می شوند.

سردار یحیی الهی گفت:  اراذل و اوباش با قمه فرد مذکور را که به بیمارستان آمده بصورت جزیی زخمی می کنند و در جریان آن خسارت جزیی نیز به اموال بیمارستان وارد می‌شود.

سردار الهی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر ورود ۳ شرور قمه به دست در بیمارستان ابن سینا این شهرستان، بلافاصله مأموران به محل اعزام که قبل از حضور مأموران متواری شده بودند.

سردار یحیی الهی افزود: ضمن صدور دستورات لازم و هدایت تیم‌های عملیاتی اعزامی، کمتر از ۲ ساعت عاملان شرارت شناسایی، با هماهنگی قضایی و طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه هر ۳ نفر در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ۳ دستگاه خودرو در این رابطه توقیف و روانه پارکینگ شده است افزود: افرادی که به هر نحو بخواهند مخل نظم و امنیت شوند بدانند پلیس و دستگاه قضایی بدون اغماض و با قاطعیت با آنان برخورد خواهند کرد.

نظر شما