شناسهٔ خبر: 66663408 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دادسرا و دادگستری شهرستان باشت کمبود فضای فیزیکی دارد

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور گفت: دادسرا و دادگستری شهرستان باشت کمبود فضای فیزیکی دارد و باید برای رفع این مشکل تدبیری اندیشیده شود. رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور گفت: دادسرا و دادگستری شهرستان باشت کمبود فضای فیزیکی دارد و باید برای رفع این مشکل تدبیری اندیشیده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛غلامعلی محمدی همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان باشت سفر کرد تا به نمایندگی از غلامحسین محسنی‌اژه‌ای از نزدیک مسائل و مشکلات این شهرستان محروم را بررسی کند.

غلامعلی محمدی در حاشیه این بازدید ها در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مشکل ساختمان دادگستری، ثبت اسناد و املاک و پزشک قانونی شهرستان باشت در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس قوه قضائیه کشور ارائه و بررسی خواهد شد.

وی ابراز کرد: طی بازدید های انجام شده مهمترین مشکل این ادارات نبود زیر ساخت ها، کمبود نیرو و ساختمان است و در این سفر به عنوان نماینده قوه قضایی این قول را میدهم منکعس کننده و پیگیر مشکلات پیش رو این منطقه محروم و کم برخوردار باشم.

محمدی اظهار کرد: هم اکنون شهرداری باشت یک باب ساختمان در اختیار اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان برای راه اندازی قرار داده که این اداره تاکنون موفق به ارائه خدمات به مردم این شهرستان نشده است.

وی ادامه داد: بسترهای های لازم برای راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان باشت از سوی شهرداری این شهرستان فراهم شده ولی به دلیل نبود حفاظت فیزیکی تاکنون نتوانسته خدمات ارائه دهد.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور افزود: دادسرا و دادگستری شهرستان باشت کمبود فضای فیزیکی دارد که باید با کمک مسئولان استانی و شهرستانی این مشکل رفع و به حداقل ممکن برسد و در این راستا مجموعه قوه قضائیه نیز پای کار خواهند بود.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، همزمان با سفر رئیس دستگاه قضا به استان کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان باشت سفر کرد.

بازدید غلامعلی محمدی از اداره ثبت اسناد پزشکی قانونی و نشست با کارکنان دادگستری شهرستان باشت از جمله برنامه های او در این شهرستان بود.

انتهای پیام 

نظر شما