شناسهٔ خبر: 66651155 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سفر رئیس سازمان زندان‌ها به شهرستان های باشت و گچساران

خبرگزاری صدا و سیما

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، همزمان با سفر رئیس دستگاه قضا به استان کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان های باشت و گچساران سفر کرد.

صاحب‌خبر -

سفر استانی رئیس سازمان زندان‌ها به باشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، غلامعلی محمدی همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان باشت سفر کرد تا به نمایندگی از غلامحسین محسنی‌اژه‌ای از نزدیک مسائل و مشکلات این شهرستان محروم را بررسی کند.
غلامعلی محمدی در حاشیه این بازدید ها افزود: مشکل ساختمان دادگستری، ثبت اسناد و املاک و پزشک قانونی شهرستان باشت و امروز بعد اظهر در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس قوه قضائیه کشور ارائه و بررسی خواهد شد.
وی ابراز کرد: طی بازدید های انجام شده مهمترین مشکل این ادارات نبود زیر ساخت ها، کمبود نیرو و ساختمان است و در این سفر به عنوان نماینده قوه قضایی این قول را میدهم منکعس کننده و پیگیر مشکلات پیش رو این منطقه محروم و کم برخوردار باشم.
محمدی اظهار کرد: هم اکنون شهرداری باشت یک باب ساختمان در اختیار اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان برای راه اندازی قرار داده که این اداره تاکنون موفق به ارائه خدمات به مردم این شهرستان نشده است.
وی ادامه داد: بسترهای های لازم برای راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک باشت از سوی شهرداری این شهرستان فراهم شده ولی به دلیل نبود حفاظت فیزیکی تاکنون نتوانسته خدمات ارائه دهد.
رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور افزود: دادسرا و دادگستری شهرستان باشت کمبود فضای فیزیکی دارد که باید با کمک مسئولان استانی و شهرستانی این مشکل رفع و به حداقل ممکن برسد و در این راستا مجموعه قوه قضائیه نیز پای کار خواهند بود.
فرماندار باشت در این بازدید گفت: ۲ هکتار زمین در سال های گذشته برای ساخت مجتمع قضایی در اختیار دستگاه قضا قرار داده شد ولی تاکنون برای ساخت این مجتمع اقدامی انجام نداند.
نادر گرامی ابراز کرد: هم اکنون ساخت مجتمع ادارات باشت در زمینی به مساحت بیش از ۲ هزارو ۲۰۰ متر مربع در دست ساخت است و در هفته دولت به بهره برداری می رسد که با تکمیل این طرح مشکل ساختمان برخی از ادارات این شهرستان برطرف خواهد شد.
وی با بیان اینکه تعامل خوبی بین ادارات این شهرستان وجود دارد گفت: سال گذشته در سفر هیات دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات مناسبی برای کلنگ زنی مجتمع قضایی این شهرستان در نظر گرفته شد که به دلایل مختلف کلنگ زنی نشد.
گرامی ابراز کرد: هم اکنون بیش از ۹ ماه از راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان می گذرد ولی تاکنون به مردم از سوی این اداره خدمات رسانی انجام نشده است.
بازدید غلامعلی محمدی از اداره ثبت اسناد پزشکی قانونی و نشست با کارکنان دادگستری شهرستان باشت از جمله برنامه های او در این شهرستان بود.
رئییس سازمان زندان‌های کشور به شهرستان گچساران سفر و از بند جدید زندان را افتتاح و با زندانیان نیز گفتگو کرد.
بازدید از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان گچساران و اختلافات مرزی شهرستان های ، گچساران، بوشهر و خوزستان از مهمترین مسائل مطرح شده در این سفر بود.

 

نظر شما