شناسهٔ خبر: 66651863 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دادگستری باشت کمبود فضای فیزیکی دارد

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور گفت: دادسرا و دادگستری شهرستان باشت کمبود فضای فیزیکی دارد و باید برای رفع این مشکل تدبیری کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از باشت، غلامعلی محمدی همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان باشت سفر کرد تا به نمایندگی از غلامحسین محسنی‌اژه‌ای از نزدیک مسائل و مشکلات این شهرستان محروم را بررسی کند.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور افزود: دادسرا و دادگستری شهرستان باشت کمبود فضای فیزیکی دارد که باید با کمک مسئولان استانی و شهرستانی این مشکل رفع و به حداقل ممکن برسد و در این راستا مجموعه قوه قضائیه نیز پای کار خواهند بود.

بازدید غلامعلی محمدی از اداره ثبت اسناد پزشکی قانونی و نشست با کارکنان دادگستری شهرستان باشت از جمله برنامه‌های وی در این شهرستان بوده، همچنین این مقام قضایی امروز جلساتی با مسئولان قضایی شهرستان خواهد داشت و موضوعات قضایی این منطقه را بررسی می‌کند.

غلامعلی محمدی در ادامه سفر به شهرستان باشت با حضور در دادگستری، با مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی این شهرستان دیدار و از نزدیک مشکلات و درخواست‌ها را مورد بررسی قرار داد.

وی در این نشست تأکید کرد: فلسفه حضور مسئولان در شهرستان‌ها آشنایی با مشکلات مناطق به شکل چهره به چهره با مردم است تا مسائل از نزدیک شناسایی و حل شوند.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در ادامه در نشست بررسی مسایل حقوقی و حوزه قضایی شهرستان باشت حاضر شد و ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهر باشت گفت: رئیس دستگاه قضا تأکید دارد که مصوبات سفرها عملیاتی شوند.

محمدی ابراز کرد: در بازدید صورت گرفته از شهرستان باشت، مشکلات مطرح شده توسط فرماندار، مسئولان و همکاران قضایی احصا و در شورای قضایی استان مطرح خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در این نشست فرماندار باشت نیز اهم مشکلات حقوقی و قضایی این شهرستان را مطرح کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما