شناسهٔ خبر: 66661545 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

هلاکت دو شرور مسلح و کشف مقادیری سلاح و مهمات در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تاثیر گذاری قرارگاه ویژه عملیاتی پلیس استان از اقدامات ۲۴ ساعته این قرارگاه در سطح استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با فارس در زاهدان با اشاره به اقدامات قرارگاه عملیاتی انتظامی بیان داشت: این قرارگاه در ۲۴ ساعت گذشته اقدامات ایجابی نظیر دیدار چهره به چهره شهروند، برگزاری طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و اقدامات سلبی در مقابله با مجرمان را در سطح استان به اجرا گذاشت.
فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران انتظامی سراوان با انجام اقدامات پلیسی توانستند باند اشرار مسلح با سوابق گروگانگیری و قتل را متلاشی و در ادامه ۲ شرور مسلح را به هلاکت و ۱ نفر را دستگیر و در پاکسازی از محل يک قبضه سلاح کلاش بهمراه ۵ تیغه خشاب، ۱۱۰ فشنگ، یک تیغه خشاب کلت کمری بهمراه ۵ فشنگ کشف کنند.
سردار "جلیلیان" در حوزه مبارزه با مواد مخدر با اشاره به ناکامی قاچاقچیان در انتقال مواد افیونی در سطح استان بیان داشت: تکاوران پلیس مقدار ۸۲ کیلوگرم مواد مخدر را کشف و در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر، یک قبضه سلاح جنگی کلاش و سه قبضه سلاح شکاری نیز کشف و ضبط گردید.

 

نظر شما