شناسهٔ خبر: 66667554 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اقدامات قرارگاه ویژه عملیاتی پلیس استان سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تاثیر گذاری قرارگاه ویژه عملیاتی پلیس استان از اقدامات ۲۴ ساعته این قرارگاه در سطح استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

 سردار "دوستعلی جلیلیان" در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری پلیس با اشاره به اقدامات قرارگاه عملیاتی انتظامی بیان داشت: این قرارگاه در ۲۴ ساعت گذشته اقدامات ایجابی نظیر دیدار چه

  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه اقدامات سلبی در سطح استان بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان سراوان با انجام اقدامات تخصصی و کار دقیق پلیسی توانستند یک باند اشرار مسلح با سوابق گروگانگیری، قتل و... را متلاشی و در ادامه ۲ نفر شرور مسلح را به هلاکت و ۱ نفر دیگر را دسره به چهره شهروند، برگزاری طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین اقدامات سلبی در مقابله با مجرمان را در این قرارگاه در سطح استان به اجرا گذاشت.تگیر و در پاکسازی از محل یک قبضه سلاح کلاش بهمراه ۵ تیغه خشاب، ۱۱۰ فشنگ جنگی، یک تیغه خشاب کلت کمری بهمراه ۵ فشنگ جنگی کشف و یکدستگاه خودرو سواری نیز توقیف گردید.

 سردار "جلیلیان" در حوزه مبارزه با مواد مخدر با اشاره به ناکامی قاچاقچیان در انتقال مواد افیونی در سطح استان بیان داشت: تکاوران پلیس مقدار ۸۲ کیلوگرم مواد مخدر را کشف و در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر، یک قبضه سلاح جنگی کلاش و سه قبضه سلاح شکاری نیز کشف و ضبط گردید.

  این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس شهرستان دلگان در اقدامات تخصصی و اطلاعاتی یک قاتل فراری را شناسایی و طی یک عملیاتی مقتدرانه دستگیر که طی بازرسی محل یک قبضه سلاح کلاش از وی کشف و ضبط گردید.

 سردار جلیلیان افزود: تکاوران پلیس طی دو عملیات در شهرستان‌های راسک و ایرانشهر تعداد ۸۱ قبضه کلت کمری به همراه ۱۵۱ تیغه خشاب و ۴۹۴۷ عدد فشنگ جنگی را کشف و تعداد دو نفر قاچاقچی سلاح و مهمات دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف نمودند.

 "سردار جلیلیان" در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی در معابر زاهدان، پلیس اقدام به توقیف سیستمی تعدد ۵۶ دستگاه از خودرو‌های هنجارشکنی که اقدام به حرکات نمایشی خطرناک و همچنین با دستکاری منبع اگزوز خودرو‌ها تولید صدای ناهنجار می‌نموده که با هماهنگی قضائی اقدام به پلمب یک باب مغازه که در فضای مجازی نیز تبلیغات داشته و اقدام به دستکاری سیستم صوتی خودرو‌های هنجارشکن می‌نموده کردند.

  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اینکه مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان باید بدانند که این استان جای امنی برای آنها نیست و قاطعانه به حکم قانون با آنها برخورد خواهیم کرد، تأکید کرد با تشکیل قرارگاه ویژه عملیاتی در کل استان طرح‌های عملیاتی و پلیسی در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان ادامه خواهد داشت.

نظر شما