شناسهٔ خبر: 66635383 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

هاشمی: ابهامات اساسنامه فدراسیون ژیمناستیک باید برطرف شود

سیده فرزانه شریفی

دبیرکل فدراسیون کمیته ملی المپیک گفت: قطعاً ابهاماتی در اساسنامه فدراسیون ژیمناستیک وجود دارد که امیدوارم برای انتخابات بعدی این مسایل حل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید مناف هاشمی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک اظهار داشت: از اینکه انتخابات با نظم برگزار شد تشکر می‌کنم باید هم انتخابات این شکلی برگزار شود. همه جلساتی که با فدراسیون جهانی داشتیم را گزارش دادیم و از توصیه‌های آنها استفاده کردیم. از نمایندگان fig هم که با سعه‌صدر ما را همراهی کردند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: قطعاً ابهاماتی در اساسنامه این فدراسیون وجود دارد که امیدوارم برای انتخابات بعدی این مسائل حل شود. آرزوی موفقیت برای این رشته دارم. برای الفتی آرزوی موفقیت دارم و در کنارش هستیم. امیدوارم اتفاقات کسب مدال در المپیک ۲۰۲۴ هم اتفاق بیفتد.

هاشمی افزود: ژیمناستیک یکی از رشته های پایه و مهم برای جمهوری اسلامی ایران است و با همه چالش هایی که در ۵/ ۲ سال اخیر داشت اما توانست در بازی های آسیایی هانگژو یک مدال با ارزش نقره برای ایران کسب کند و سهمیه المپیک را نیز به دست آورد.

او ادامه داد: شاید اگر این چالش ها و مشکلات نبود امروز ما سهمیه های بیشتری  را در المپیک کسب کرده بودیم. رشته ژیمناستیک پایگاه خوبی در استان های کشور دارد و با توجه به حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک آینده روشنی را برای این رشته متصور هستیم. 

دبیرکل کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: اساسنامه فدراسیون جهانی با ابهاماتی مواجه بود که نظر نمایندگان فدراسیون جهانی این بود که در خصوص ابهامات از اعضای مجمع رای گیری شود و امیدوارم در ادامه مسیر تمام عزیزان باعث پیشرفت در این رشته شوند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه نمایندگان فدراسیون جهانی در این مجمع حضور داشتند انتظار داریم تا انتخابات فدراسیون را هرچه سریعتر تایید کنند و افرادی که حضور داشتند از روند برگزاری انتخابات راضی بودند. امیدواری بسیاری داریم که ژیمناستیک در المپیک های بعدی و بازی های آسیایی ناگویا ژاپن مدال های خوش رنگی را برای ایران به ارمغان بیاورد.

نظر شما