شناسهٔ خبر: 66510242 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌ برخوردارآذربایجان غربی

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی گفت: طرح آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌ برخوردار استان با اعتبار هزار میلیارد تومان اجرا می شود.

صاحب‌خبر -

آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌ برخوردارآذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، تقی نجمی افزود: مأموریت بسیج سازندگی در سپاه یکی از مأموریت‌های مهم این مجموعه و همواره مورد تأکید فرماندهان است و آذربایجان‌غربی در بحث محرومیت‌زدایی و بسیج سازندگی از استان‌های پیشرو در سطح کشور است.

او اضافه کرد: پروژه‌های بسیج سازندگی جز پروژه‌های کوتاه مدت است و در کمترین زمان به نتیجه می‌رسید و مردم شیرینی این خدمت را احساس می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: امروزه در تمام عرصه‌ها گروه‌های جهادی فعال هستند و ۶ هزار و ۱۰۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان فعالیت می‌کنند.

نجمی مهمترین فرصت‌های شغلی را تسهیلات در حوزه دامداری، قالیبافی، کشاورزی، چرم‌دوزی عنوان کرد و گفت: تسهیلات ارائه شده در حوزه اقتصاد مقاومتی در سال گذشته ۲۲۰ میلیارد تومان بود که این رقم ۶۰ درصد اعتبارات تخصیص پیدا کرده بود که ۴۰ درصد به علت مشکلات مربوط به دریافت‌کنندگان تسهیلات پرداخت نشد.

او با اشاره به تخصیص ۵۰ هزار بسته معیشتی طی سال گذشته گفت: هر بسته یک یا یک‌ و نیم میلیون تومان ارزش داشت که به نیازمندان اهدا شد.

نظر شما