شناسهٔ خبر: 66470580 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

Terminator: Survivors به صورت آفلاین و آنلاین قابل بازی کردن خواهد بود

عنوانی که پاییز امسال عرضه می‌شود / insider-gaming

صاحب‌خبر -

اواخر سال گذشته، شرکت Nacon از بازی Terminator: Survivors رونمایی کرد. این عنوان بقای جهان‌باز، چشم‌اندازی کاملا جدید از فرنچایز افسانه‌ای را ارائه می‌کند که در محیط پسا آخرالزمانی می‌گذرد.

داستان این بازی در سال ۲۰۰۹ در جهان ترمیناتور، پس از فیلم Judgment Day می‌گذرد، زمانی که اسکای‌نت قیام کرد و ویرانی در سیاره ایجاد کرد، اما قبل از اینکه موجودیت شیطانی به اوج خود برسد.

در یک پرسش و پاسخ اخیر، جزئیات زیادی در مورد بازی Terminator: Survivors فاش شد.

Nacon توضیح داد که این عنوان هم کوآپ و هم تک‌نفره (آفلاین) است، با Unreal Engine 5 ساخته شده، یک بازی شوتر اول شخص است و یک کمپین همه جانبه و غنی را به نمایش می‌گذارد که مطابق با داستان ترمیناتور است.

بدین ترتیب Terminator: Survivors، یک بازی سبک بقا با «داستان اوریجینال غنی» است که بازیکنان را با «شخصیت‌های نمادین سری» روبرو می‌کند. در طول بازی، بازیکنان توسط یک T-800 شکار خواهند شد و همچنین باید با دشمنان انسان و ماشین مبارزه کنند.

Terminator: Survivors Terminator: Survivors

در محیط وسیع جهان باز، بازیکنان می‌توانند از وسایل نقلیه برای کاوش در محیط های در دسترس استفاده کنند، از پایگاه عملیاتی که می‌تواند در طول زمان ارتقا یابد، بازدید کنند.

تایید شده که در Terminator: Survivors مبارزه PvP وجود ندارد، اما یک حالت چندنفره co-op وجود خواهد داشت که به طرفداران اجازه می‌دهد تا کل داستان را در کنار یکدیگر تجربه کنند.

این بازی به صورت دسترسی اولیه در ۲۴ اکتبر (۳ آبان) عرضه می‌شود.

از صعود تا سقوط فال‌اوت | Fallout

بازی Resident Evil 9 به زودی معرفی می‌شود - ویجیاتو بازی Resident Evil 9 به زودی معرفی می‌شود - ویجیاتو insider-gaming

نظر شما