شناسهٔ خبر: 66468512 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دکتر قاضي‌زاده هاشمي: شهدا بهترين الگو براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت هستند

صاحب‌خبر -
دکتر قاضي‌زاده هاشمي: شهدا بهترين الگو براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت هستند
خبرگزاری آریا - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع نخبگان، معتمدین معین و تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان مازندران گفت: شهدا بهترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند..

به گزارش ایثار، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران در روز دوم سفر به مازندران در جمع نخبگان، معتمدین معین و تشکلهای شاهد و ایثارگر حضور یافت و گفت: برای ترویج امری باید الگوی عملی داشته باشیم. برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز به الگوسازی داریم.
معاون رئیس جمهور گفت: شهدا بهترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بشمار می روند.جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافراز ایران اسلامی نیز به عنوان شهدای زنده باید به جامعه معرفی شوند چراکه این افراد اهل احساس مسئولیت و توجه به دیگران هستند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان‌کرد: تولیدات فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت باید قدرت بازدارندگی نرم داشته باشد. بازدارندگی فرهنگی در مقابل هجوم نرم دشمنان اسلام، باید مهمترین خروجی تولیدات فرهنگی و هنری در حوزه ایثار و شهادت باشد.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی تصریح‌کرد: باید مردم با نخبگان و سرآمدان جامعه ایثارگری که در جامعه منشاء ثمرات و برکات ارزشمندی هستند، آشنا شوند.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با جانبازان سرافراز نخاعی در دور دوم سفر استانی به استان مازندران در آسایشگاه امام علی ساری دیدار کرد.
انتهای پیام/

نظر شما