شناسهٔ خبر: 66777321 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

تشریح تمهیدات شهرداری تهران برای برگزاری مراسم تشییع پیکر رییس‌جمهور و هیات همراه

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد: معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران تمهیدات لازم در خصوص برگزاری مراسم تشییع پیکر رییس‌جمهور و هیات همراه را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

«محمد امین توکلی‌زاده» معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران درباره تمهیدات شهرداری تهران درخصوص برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم تشییع پیکر رییس‌جمهور و هیات همراه گفت: با ریاست استاندار تهران جلسه‌ای در این خصوص تشکیل شد. در این جلسه برای همه دستگاه‌ها تقسیم کار صورت گرفته است.

وی ادامه داد: ما در شهرداری تهران از جمله مجموعه‌هایی هستیم که وظیفه داریم در حوزه حمل و نقل و خدمات پذیرایی، اسکان و مواکب و همچنین حوزه تبلیغی و رسانه‌ای خدمتگزار تشییع‌کنندگان باشیم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به مسیر تشییع پیکر شهدا از دانشگاه تهران تا میدان آزادی گفت: مراسم تشییع از ساعت 7 و نیم صبح آغاز خواهد شد و ما برای آماده‌سازی این مراسم با توجه به وظایفی که به ما محول شده است، برنامه‌ریزی‌های لازم را خواهیم داشت.

توکلی‌زاده تصریح کرد: به فراخور نیاز از تمام امکانات استفاده خواهیم کرد، البته دستگاه‌‌های مردمی و گروه‌های مردمی نیز پای کار آمده‌اند.در جاهایی هم که نیاز به اقدامات زیرساختی دارد مانند حوزه حمل و نقل و ... ما برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌‌ایم، البته نهادهای مردمی و انقلابی نیز کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما