شناسهٔ خبر: 66462536 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو

مقاومت اسلامی عراق در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه برای نخستین بار اهدافی را در تل آویو با موشک‌های کروز پیشرفته الارقب هدف قرار داد.

صاحب‌خبر -

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما شبکه تلویزیونی المیادین تصاویر اختصاصی از تصاویر ماهواره‌ای پخش کرد که گفته می‌شود مربوط به مقر‌های نظامی رژیم صهیونیستی در بئر السبع و تل آویو است که هدف حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته است.

مرکزی که در تل‌آویو هدف قرار گرفت بنام گلیلوت از جمله مراکز مهم موساد به شمار می‌رود؛ این حمله به تلافی حمله تروریستی رژیم اشغالگر و کودک‌کش به مقر مشترک نیروهای مسلح عراق در بابل صورت گرفته است. 

 

 حملات موشکی از عراق، ثابت کرد مقاومت در غزه تنها نیست
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: محمد الموسوی عضو جنبش النجباء عراق در مصاحبه با این شبکه گفت: حمله موشکی به تل آویو بار دیگر ثابت کرد که مقاومت عراق، بخشی اساسی از محور مقاومت است. این حملات حامل این پیام برای مردم غزه است که آنان در میدان نبرد تنها نیستند.

این حملات همچنین پیامی برای آمریکاست که مقاومت در برابر آنچه در غزه رخ می دهد، دست بسته باقی نخواهد ماند. مقاومت اسلامی در عراق، فهرست طولانی از اهداف مهم و بزرگ دارد که به صورتی متفاوت، هدف قرار خواهد گرفت. 

 

تصاویر حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به اهداف حیاتی رژیم صهیونیستی در تل آویو و بئرالسبع
به گزارش شبکه الاعلام المقاوم، مقاومت اسلامی عراق تصاویر حمله به اهداف حیاتی رژیم صهیونیستی را در تل آویو و بئر السبع اشغالی با موشک‌های کروز پیشرفته الارقب پخش کرد.

<div id="video-display-embed-code_11069576"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4222928/11069576?width=600&height=350"></script></div>

حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق با رمز یا موسی بن جعفر (ع) و برای حمایت از مردم مظلوم غزه انجام شد.

 

بیانیه سوم مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف رژیم صهیونیستی در بحر المیت
مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای تداوم رویکرد ما برای مقابله با اشغالگران و پاسخ به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و سالخوردگان، مجاهدان مقاومت اسلامی عراق بامداد جمعه یک هدف حیاتی را در بحر المیت (دریای مرده) با سلاح مناسب مورد حمله قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق تأکید کرد به در هم کوبیدن مواضع دشمنان ادامه خواهد داد.

حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو

 

تصاویر ماهواره‌ای مقر‌های نظامی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته از سوی مقاومت اسلامی عراق
شبکه تلویزیونی المیادین تصاویر اختصاصی از تصاویر ماهواره‌ای پخش کرد که گفته می‌شود مربوط به مقر‌های نظامی رژیم صهیونیستی در بئر السبع و تل آویو است که هدف حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته است.

<div id="video-display-embed-code_11069577"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4222928/11069577?width=600&height=350"></script></div>

هدف اول، مقر اطلاعاتی آبراهام است که در منطقه بئر السبع در جنوب سرزمین‌های اشغالی واقع شده است.

هدف دوم، مقر اطلاعاتی گلیوت متعلق به موساد در تل آویو است.

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد این دو مقر را با موشک‌های کروز پیشرفته الارقب برای اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه هدف قرار داده است.

شبکه المیادین گزارش داد برای نخستین بار اهدافی در تل آویو مورد حمله مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته است.

 

حمله مقاومت اسلامی عراق به دو هدف حیاتی در تل آویو با موشک‌های کروز پیشرفته
مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای تداوم رویکرد ما برای مقابله با اشغالگران و پاسخ به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و سالخوردگان، مجاهدان مقاومت اسلامی عراق روز پنج شنبه دو هدف حیاتی را در تل آویو با موشک‌های کروز پیشرفته الارقب مورد حمله قرار دادند.

حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو

مقاومت اسلامی عراق تأکید کرد به در هم کوبیدن مواضع دشمنان ادامه خواهد داد.

 

حمله مقاومت اسلامی عراق با موشک‌های پیشرفته کروز به بئر السبع اشغالی
مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای تداوم رویکرد ما برای مقابله با اشغالگران و پاسخ به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و سالخوردگان، مجاهدان مقاومت اسلامی عراق روز پنج شنبه یک هدف حیاتی را در شهر اشغالی بئر السبع با موشک‌های کروز پیشرفته الارقب مورد حمله قرار دادند.

حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو

مقاومت اسلامی عراق تأکید کرد به در هم کوبیدن مواضع دشمنان ادامه خواهد داد.

 

نظر شما