شناسهٔ خبر: 66462594 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تصاویر حمله موشکی حزب الله به شهرک نظامی شتولا

لحظه اصابت موشک حزب الله به محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک نظامی شتولا با استفاده از دوربین های حرارتی به نمایش درآمده است.

صاحب‌خبر -

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، حزب الله لبنان تصاویر حمله موشکی به یک ساختمان محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک شتولا در شمال فلسطین اشغالی منتشر کرد.

<div id="video-display-embed-code_11069596"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4222931/11069596?width=600&height=350"></script></div>

در بخشی از این ویدئو، تصاویر ضبط شده با دوربین‌های حرارتی از لحظه اصابت موشک حزب الله به محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک شتولا به نمایش درآمده است.

 

حمله موشکی از جنوب لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از رسانه‌های عبری، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه الجلیل اعلی در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفت.

 

حمله موشکی حزب الله به مقر فرماندهی صهیونیست‌ها در پادگان برانیت
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: برای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۲۳:۲۵ پنج شنبه شب (به وقت محلی) مقر فرماندهی تیپ ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی را در پادگان برانیت با سلاح موشکی و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

 

نظر شما