شناسهٔ خبر: 66445599 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تمدید شرکت در ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی

مهلت ثبت نام در ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی تا بیستم اردیبهشت تمدید شد.

صاحب‌خبر -

تمدید شرکت در ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: شرکت در جام باشگاه‌های کتابخوانی با هدف توسعه و ترویج کتابخوانی در بین کودکان ونوجوانان شهری و روستایی تا ۲۰ اردیبهشت تمدید شده است.
سید مهدی سیدین نیا افزود: برقراری ارتباط بین نویسندگان، کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به کتابخوانی، کمک به ترویج، تبلیغ و معرفی کتاب‌های خوب و مفید، توانمندسازی مربیان باشگاه ها‌ی کتابخوانی با ارائه آموزش‌های استاندارد و مهارتی و به وجود آوردن فضای رقابتی سازنده و مؤثر وتشویق کتابخوانان و باشگاه‌های برتر از مهم‌ترین اهداف تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی است.
وی ادامه داد: در این طرح مربیان باشگاه‌های کتابخوانی با شرکت در کارگاه‌های آموزشی مجازی علاوه بر آشنایی با روش‌های استاندارد و نوین ترویج کتابخوانی با معیار‌های انتخاب کتاب مناسب برای کودکان و نوجوانان، شیوه‌های مختلف خواندن جمعی و گفتگو درخصوص کتاب و استفاده از شیوه کارگاهی، بر چگونگی راه‌اندازی و اداره باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان نیز مسلط می‌شوند.
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: شرکت در ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در چند مرحله و به صورت مجازی امکان‌پذیر است و در مرحله نخست مربیان متقاضی برای ثبت نام می‌توانند به سامانه جشنواره به نشانی http://www.tarvijeketab.ir مراجعه کنند.

نظر شما